"sä pääsisit nyt lähtemään kotia kohti" lääkäri aloittaa
"muista olla varovainen äläkä tee mitään turhia liikunnallisia asioita, mitkä voivat vaurioittaa sinua" hän vielä jatkaa
"selvä" vastaan ja alan pakkaamaan tavaroitani
Edelleen mielessäni pyörii ajatus siitä, että tulen olemaan elävien kirjoissa enään ne kolme kuukautta tai jopa vähemmän. Annan kaiken mahdollisen rakkauden Ollille. Niin vähän aikaa kuin me ehdittiinkin olla yhdessä, rakastan häntä silti, aina ja ikuisesti.
"eiköhän me sitten lähdetä" Olli sanoo
"joo mennään vaa" vastaan tuolle suloiselle näylle, rakastan häntä, näytti hän miltä tahansa, hän on aina täydellinen.
Lähden kävelemään Ollin autolle varovaisesti, sillä en ole kävellyt sitten pariin päivään, ja muutenkin lääkärin mukaan se kasvain aiheuttaa joitain kävelyvaikeuksia. Mistä niistä ikinä tietää.
Autolle päästyämme pistän turvavyön kiinni.
Katselen nopeasti vaihtuvia maisemia haaveksien yhteisestä tulevaisuudesta Ollin kanssa, mutta tämä paska kasvain pilasi kaiken, tulen kuolemaan.
Olemme ilmeisesti perillä sillä olemme saapuneet tutun kerrostalon pihaan, nimittäin sen, missä Olli asuu.
"voin kantaa sun laukut perässä ni mee sä jo edeltä" olli sanoo ojentaen avaimensa minulle.
Lähden hitaasti mutta varmasti kiipeämään rappusia pitkin ylös, varoen etten vain kaadu, sillä en välttämättä haluaisi kuolla vielä. Sisälle päästyäni riisun takin ja kenkäni, jonka jälkeen menen sohvalle istumaan.
Pian Ollikin saapuu tavaroitteni kanssa sisälle.
"eiköhän me mennä sitten nukkumaan, onhan kello jo 22.30" olli sanoo haukoitellen
"joo" vastaan vaisusti
Olli hyppää sänkyynsä ja kömmin häneen ihan kiinni, Olli painaa pehmeän pusun otsalleni, se on aivan silkin pehmeä.
"rakastan sua" sanon ollille
"mäkin sua" tuo vastaa
---------------------------------
sanoja 245
YOU ARE READING
What's Wrong (Olli x Niko BC-fanfic)
Fanfiction"m-miks just mä?" huudan niin lujaa kuin pystyn ja hautaan kasvoni polviini "hei, ei hätää, mä tuun aina seuraamaan sua tuolta" hän sanoo ----------- Olli on katsellut jo pitkään bänditoveriaan Nikoa. Syntyykö pelkästä kaverisuhteesta jotain vakavam...