2.

236 18 9
                                    

Olli

Saavuin vihdoin kotiin. Ovesta sisään päästyä heitin reppuni sohvalle ja menin suihkuun koska en tietenkään halua haista hieltä Nikon tullessa hakeaan minua. Otin kaapista uuden shampoon joka tuoksui niin hyvältä. Suihkusta tultua menin makuuhuoneeseen laittamaan vaatteet päälle, sillä enhän minä nyt alasti Nikon luokse halua mennä. Otan kaapista mustat farkut ja parhaimman kauluspaidan mitä omistan. Kello on jo 19.30 ja Niko tulisi hakemaan minut kahdeksalta, ehdin siis syömään omenan.

Timeskip 20.00

Kuulen ovikellon soivan ja suorastaan juoksen avaamaan oven. Siinä tuo brune kiharahiuksen seisoo kaikessa komeudessaan.

"Kato sä tulitkin just sopivasti kaheksaks" sanon Nikolle

"Juu päätin tulla ajoissa ku matkassa kuitenkin menee se 10min" hän vastaa

Laitan vielä oven lukkoon ennenkuin lähdemme kohti Nikon autoa.

"Eiköhän me sit mennä" niko aloittaa

"joo, ooks muuten päättäny et mikä leffa katotaa?" sanon samalla kun laitan turvavyötä kiinni.

"No aattelin jos katottas The Silence, sopiiks?" niko ehdottaa

"katotaa vaa" vastaan

Vihdoin pääsimme Nikon kämpille, hän päästää minut ensimmäisenä ovesta sisään, söpöä. Riisun takkini ja menen Nikon sohvalle valmiiksi, hän on laittanut jo kaiken valmiiksi sipseistä, juomista ja karkeista päätellen, ihme kyllä tällä kertaa juomana on jaffaa eikä bisseä, no ehkä ihan hyvä vaan.

Säpsähdän ajatuksistani kun Niko hyppää sohvalle viereeni ja laittaa leffan pyörimään.

"sano sitte jos pikku-ollii alkaa pelottaa" niko naurahtaa

Keksikö hän juuri minulla lempinimen, aika suloista, että tuo mies osaa olla ihana!

"no toki" naurahdan

Yhtäkkiä tulee kauhea jumpscary, pelästyn ja painan pääni Nikon syliin.

"eikai se nyt niin pelottava kohta ollu?" niko naurahtaa virne kasvoillansa

"no oli" vastaan katsoessa tuota koiranpentuilmeellä.

Niko

Olli säikähti leffassa tapahtuvan jumpscaryn takia, aika suloista, sillä hän painoi päänsä syliini. Myönnän, saatan ehkä tykätä vähän Ollista, no okei, tykkään hänestä todella paljon. En vain tiedä milloi olisi sopiva hetki kertoa Ollille tunteistani, mitä jos hän ei tunne samoin minua kohtaan, noh sitten hautaan itseni maanpakoon. Ajatukseni keskeytyvät kun tunnen Ollin pehmeän käden hipaisevan reittäni.

"s-sori se oli vahinko" olli sopertaa pahoittelevasti

"ei se mitään" hymyilen tuolle kikkurapäälle.

Pistän käteni hänen reidellensä ja kerään itseni, okei Niko sä pystyt siihen, kerro sille tunteistas tykkäs se susta takas tai sitten ei, se pitää tehä. Mutta kuitenkin Olli on sanomassa jotain.

"kuule Niko.." olli aloittaa

"niin?" vastaan

"mun on pitäny jo pitkään kertoo sulle tää mut en tiiä miten, pelkään vaan et mein kaverisuhde murtuu jos sä et tunnekkaan samoin mua kohtaan, äh en mä tiiä miten mä nyt sanoisin tän ku mä vaan t-" olli ehtii sanoa kunnes painan huuleni tuon omille jotka ovat niin silkinpehmeät.

"oon pahoillani en tiä mikä muhun meni anteeks" sanon hätiköiden

"Niko ku asia on niin et mä tykkään susta.." olli sanoo melkein kuiskaten

"niin mäkin susta, mut jos sulle sopii niin en haluu olla viel parisuhtees, jos vaan edetään hitaasti ettei tehä asioita liian nopeesti" sanon

"tottakai se käy mulle" olli vastaa hymyillen

Olli

Oli muuten vapauttavaa kertoa tunteistani Nikolle, olen iloinen että hän tykkää minusta takaisin. Niko haluaa edetä hitaasti, ymmärrän sen täysin, en itsekään halua tehdä mitään hätiköityjä päätöksiä, minulle käy paremmin kuin hyvin, että edetään hitaasti. Tunnen äkillisesti kosketuksen haaravälissäni, Niko luultavasti koski vahingossa, sillä oli ilmeisesti laittamassa kättään minun reidelleni. Aivan mahtavaa menin heti kovaksi. Voi nyt helvetti, toivottavasti hän ei huomaa pientä kohoumaa haaravälini kohdalla.

"oho hups, taisin aiheuttaa ton" niko sanoo katsoen kohoumaa housuissani

"jooh.." vastaan virne kasvoillani

"pitäiskö sille tehäkki jotai?" tuo komeus vastaa saaden minut kananlihalle

"vai että semmosta peliä" virnuilen Nikolle

Hän nousee sohvalta, ottaa kädestäni kiinni, ja alkaa vetämään minua makuuhuoneeseen ja tiedätte hyvin mitä seuraavaksi tulee tapahtumaan, no tietenkin sitä kauneinta.

------------------------------------------

haluutteks smuttia ens luvun alkuun? En sit tiiä onks tää tärkee tieto mut uus luku tulee aina 15-17 aikoihin ku jakselen kirjottaa:D

What's Wrong (Olli x Niko BC-fanfic)Where stories live. Discover now