Olli
"jätkät oon miettiny jos lähettäs vkl mun porukoitten mökille Lappeenrantaa, oisko ookoo?" ehdotan.
"älä ees kysy, totta vitussa mennää vai mitä?" porko huutaa ja suorastaan pomppii koska tietää jo saavansa vetää kunnon kännit, hohhoijjaa, mitäköhän tällä kertaa tapahtuu.
"joo totta munassa mennää" loput jätkät huutavat kuorossa.
Lähtö olisi siis huomenna, koska tänään on torstai. Niko on ollut ihmeen hiljainen tämän puoli tuntia, onkohan hänellä kaikki hyvin? Olisi ehkä parasta käydä kysymässä onko joku hätänä, toivon etten ole tehnyt mitään.
"Niko onks sulla kaikki hyvin, ku vaikutat kauheen hiljaselta?" kysäisen huolestuneena.
"joo mua vaan vähän väsyttää, mietin sitäki et jos siä mökillä sattuu jotain." niko sanoo epävarmasti
"voi rakas, pidän huolen ettei mitään tapahdu, lupaan sulle" hymähdän tuolle
Hän hymyilee pienesti vastaukseksi. Huikkaan Nikolle lähteväni kotiin pakkaamaan tavaroita, sillä minulla aina kestää valita kaikki vaatteet yms. Annan vielä pusun tuolle ja lähden sitten autolla kotia kohti. 10min päästä kotiin saavuttuani kaivan vaatekaapistani matkalaukun ja alan pakkaamaan vaatteita ja kaikkea muuta tärkeää kuten pyyhkeen, kortsuja, mitä? kaikkihan sen tietää että varmasti tulemme harrastamaan sitä kauneinta.
Yhtäkkiä puhelimeni alkaa väristä, ilmeisesti joku soittaa minulle, ja se joku on Niko.
"no moi rakas" aloitan
"mooi, voinks tulla sinne ku on ikävä?" niko sanoo suloisesti
"vooi, tuliko pikku-Nikolla ikävä" naurahdan
"joo" hän sopertaa
"no tottakai voit tulla" vastaan lämpimästi
"okei, oon siinä joskus 15min päästä" niko huikkaa ennen kuin katkaisee puhelun.
Jatkan pakkaamista.
Timeskip 15min
Ovikelloni soi, Niko varmaankin tuli, oikeaan osui, siinä hän nyt seisoo matkalaukkunsa kanssa suloisesti.
"meinasiks oikee yöks jäädä?" naurahdan
"no tottakai, voidaan sit huomenna lähtee samaa matkaa sinne mökille ja enhän m kestä edes yhtä yötä ilman sua" tuo sanoo katsoen minua koiranpentuilmeellä.
"voi sua, pitäskö sun oikeen muuttaa mun luo?" heitän
"ehkei ihan vielä kuitenkaan" niko naurahtaa.
Käymme pian nukkumaan, kello on jo aika paljon ja huomenna olisi mökille lähtö kello 9. Otan Nikon kainalooni, annan hänelle nopeasti vielä pusun otsallensa ja painaudun häneen kiinni. Pian kuulen suloista tuhinaa vierestäni, Niko taisi nukahtaa. Hän on vain kaikinpuolin maailman ihanin ja parhain poikaystävä ikinä, rakastan tuota miestä. Mitäköhän huominen tuo tullessaan? Ihan varmana ainakin Porko on semmoisessa kännissä että huhhuh, hän se osaa sitten munata aina kaiken kun on kännissä, viimeksi katosi toiselle puolelle Joensuuta, mitäköhän tällä kertaa?
------------------------------
sanoja 371
أنت تقرأ
What's Wrong (Olli x Niko BC-fanfic)
أدب الهواة"m-miks just mä?" huudan niin lujaa kuin pystyn ja hautaan kasvoni polviini "hei, ei hätää, mä tuun aina seuraamaan sua tuolta" hän sanoo ----------- Olli on katsellut jo pitkään bänditoveriaan Nikoa. Syntyykö pelkästä kaverisuhteesta jotain vakavam...