"Kau apahal lambat! Aku suruh kau balik cepat kan! Yang kau lembab sangat ni kenapa hah!" Suara Aina yang nyaringku membingitkan telingaku.
"Aku baru balik ni kan. Kau boleh diam ark! Semak la." Bengisku lalu terus melangkah masuk kedalam bilikku.
Baru saja aku ingin membuka baju, pintu bilikku dibuka.
Aku terus mengambil sebatang pen diatas meja lalu membalingnya.
"Sakit laaaa!!! Kau ni dah kenapaa!!!" Bengis Aina sambil menghentak kaki.
"Kau apahal masuk bilik aku tak reti nak ketuk pintu hah!" Bengisku lalu menghampirinya.
"Aku cakap kan ada benda nak bincang."
Aku terus menbuka bajuku dan mendedahkan badanku yang em sado maybe.
Aku perlahan-lahan mendorong Aina pada dinding lalu terus mengunci pergerakannya dengan meletakkan tapak tanganku pada dinding.
"Aku nak mandi.. Nak ikut?" Soalku sengaja mengodanya.
Wajah Aina terus berubah kemerah-merahan.
"Can i?" Baru saja Aina ingin menyentuh dadaku, aku laju menjauhkan diri.
"Bohsia giler kau. Eee geli aku!" Teru aku menolak Aina dengan kasar ke luar bilik lalu mengunci pintu bilikku.
"Euww eee menyesal aku test dia. Eee." Aku terus mencapai tuala mandiku dan mula membersihkan diri.
Sebaik aku selesai mandi, aku terus mencapai telefon bimbitku untuk melihat jika ada mesej.
Buk! Ketika dahi gadisku berlanggar dengan tubuhku, terus tanpa sedar aku mengusap dahinya lembut.
Wajah gadis yang bernama Putri Qaysara mula bermain difikiran. 'Pretty girl.' Ngomelku tersenyum lebar.
"Jap, waktu first aku nampak dia time pagi. Waktu sekolah. So mesti rumah dia area situ kan." Bebelku sendiri.
"Zayan wake up! Giler apa aku ni sibuk hal orang!" Terus aku menampar pipiku beberapa kali.
"Giler aku ni." Ngomelku perlahan lalu memasukkan telefon bimbitku kedalam poket seluar.
Apabila aku tiba diruang tamu, terasa pelik apabila rumah itu sunyi.
"Mana pula minah ni!" Aku mendengus kasar lalu terus melangkah ke dapur.
Aku terus mencapai segelas air dan mula meneguknya sambil memerhati sekeliling rumah.
"Sampai bila la aku nak kena hadap minah ni." Bebelku lalu melangkah ke singki untuk mencuci gelas itu.
Bunyi derapan kaki yang melangkah turun dari atas menarik perhatian.
"Kau nak pergi mana!" Jeritku dari dapur.
"Takyah sibuk ah." Bidas Aina lalu terus melangkah.
"Satu langkah kau keluar dari rumah aku, kau jangan mimpi kau boleh masuk balik." Ugutku kasar.
"Apa masalah kau hah! Sebelum ni kau tak pernah kesah pasal aku, tak pernah ambil tahu pasal aku! Kenapa sekarang Zayan!" Bengis Aina lalu melempar beg tangannya ke lantai.
"Sebelum ni aku fikir kau boleh jaga diri kau, rupanya aku silap. Eh kau tu perempan tau! Kau tu ada maruah nak kena jaga! Kau pergi dekat tempat macam tu kau ingat kau boleh jaga dara kau ke hah? Kalau aku tak nampak kau semalam, hilang dara kau, kau tau tak! Tapi aku taktau la kalau kau memang dah takda dara en."
Pang! Satu tamparan hinggap dipipiku.
Aku terus menghampiri Aina dan merapatkan wajahku dengannya.
YOU ARE READING
My Senior My Mafia
Novela JuvenilJust put it on your reading list and enjoy the story okay :D