Hello Édeseim!
Rég nem hoztam már részt, de ezt a könyvet vétek lenne nem véleményezni, és nem meghozni hozzá a kedvetek!
Csapjunk a lecsóba!
A Flightless Bird egy angol ff Harryről és Louisról. Az első rész Louis szemszögéből olvashatjuk - a jelent -, míg a következő rész Harry szemszögéből van - múlt. Így váltakozik a történet úgy kb a könyv feléig, onnantól csak jelenesek leszünk Louval. Azért van erre szükség, hogy megtudjuk, mi alakította ki az ellentétet a két fiú között a jelenben. Mindketten balett táncosok, Harry világhírű, Louis pedig még mindig a sebeit nyalogatja a múltból. Amikor a Louis főnöke bejelenti, hogy Harry eljön a Bolsojból, Oroszországból, és szerepet kap a Hattyúk Tavában, Londonban, mégpedig pont egymás ellen fognak harcolni, Louis egyszerűen felrobban. A gyermekkori sérelmei miatt valóságosan utálja Harryt, mellesleg féltékeny is kissé azért, ahova jutott Harry abból a kisfiúból, akibe szerelmes volt, akinek anno régen szörnyű volt a technikája, és aki régen ellopta az álmát. Louis még mindig a múltban élt, mert nem akart továbblépni, Harry szintén a múltban élt, mert nem tudott továbblépni. A próbákon Harry szörnyű. Tökéletes táncos, de folyton basztat mindenkit. Harry és Louis között harc alakult ki, aminek a címe lehetne akár 'Ki bassza fel jobban a másikat?' is. Ahogy haladunk előre a múlt történéseivel is, úgy kezdünk rájönni, hogy Harry nem olyan gonosz, mint hittük. És idővel arra is rá kell jönnünk, mit miért tett, és minek mi volt a következménye rá és Loura nézve.
Azt hiszem, többet nem mondhatok, mert nem szeretnék spoilerezni. A könyv önmagában egy csoda, nagyon mélyre hat, nehéz olvasmány. Valamivel több, mint 24 óra alatt olvastam el - nyilván nem megállás nélkül. Nagyon rég terveztem elolvasni, most, hogy kissé betegeskedem és volt rá időm, bele is kezdtem, és alig tudtam letenni. Együtt sírtam Harryvel, együtt örültem Louisval, együtt idegeskedtem Liammel és Niallel, együtt gonoszkodtam Gigivel, és együtt szakadt meg a szívem a szereplőkkel.
WARNING: Nemi erőszak, pedofília, erőszak és egyéb mézesmázas finomságok. Mondtam én, hogy nem egy könnyű mese. Idővel a történetben minden értelmét nyeri!
Én Bloggeren olvastam el:https://szmadar.blogspot.com/?m=1
De itt Wattyn is fent a teljes fordítás:
BINABASA MO ANG
One Direction Könyvek/Ajánló
FanfictionWattpad/Blogger könyvajánló saját tapasztalattal. 👀Az összes könyvet olvastam, amikről szó lesz!👀 -Elemzés (szigorúan spoiler nélkül, vagy ha mégis, fel lesz tüntetve) -Vélemény -Felhívás 💙CSAK a One Direction tagjaival 💜One Direction 💜Larry...