Baby Heaven's In Your Eyes - LS

165 8 63
                                    

Na hellcsó

Egy újabb angol klasszikust hoztam el, mert nemrég kezdtem újraolvasni, és rájöttem, hogy ez a könyv az egyik kedvenc angol Larry ff-em❤️

A történetben Louis egy gazdag, még épp nem nagykorú, sznob, unalmas, kitűnő iskolás fiú, aki mindent megkap a szüleitől, sofőrje van, házvetezőjük, egy öt éves kapcsolata a barátnőjével és az élete mondhatni tökéletes.
Aztán ott van Harry, aki Louis elit iskolájával szemben jár egy állami iskolába. Cigizik, drogozik, iszik, fiúkkal vagy lányokkal dug, olykor egyszerre kettővel is. Tele van tetoválásokkal, piercinggel, egy kis házban lakik az anyjával, akivel nem túl jó a kapcsolata, és minden pénzét illegális szerekre költi. Másodjára járja a végzős évfolyamot, emiatt már 19 éves és gyakran van dolga a rendőrséggel. Folyton lop, lóg a suliból és egészen haszontalan. Az élete mondhatni tökéletes. Számára az.
Amikor ez a két ellentét találkozik, Louis kiakad. Aztán napok teltével rájön, hogy a tökéletes élete kurva unalmas, és szívesen lóg a nagyképű Stylesszal. Louis nagyon esetlen, teljesen szűz és még orgazmusa sem volt soha. Minden, amit Harryvel tesz, az a szülei és a barátnője, de az egész világ előtt titkolja. Egyedül a legjobb barátja, Liam, az egyetlen lány, akiben bízik, Barbara, és Harry barátai tudnak róluk. Liam és Barbi is Louisval jár egy suliba, Barbi révén találkozott az államisokkal. Miután Liam egyre tapasztaltabb lesz, Louis féltékenységéből jobb akar lenni nála - mindenkinél -, ezért olyan dolgokat is tesz Harryvel, amikre sosem számított.
Louis, a megronthatatlan mintagyerek, és Harry, Louis megrontója története.

Nemtudom, mennyire hoztam meg ennyivel a kedveteket, de higgyétek el, ez a könyv egy csoda. Túl jó!

Meg merem kockáztatni, hogy a valaha volt egyik legjobb angol Larry mese.

Bemutatja a drog és az alkohol veszélyeit, azt, hogy mennyire rossz, ha a szülők túl maximalisták, milyen egy homofób családban felnőni, és milyen, ha kényszerből vagy együtt valakivel. Segít megérteni a szegények és gazdagok közötti ellentétet, és hogy ezt mi okozza.

A történetben mindkét fiú nagyon sok változáson megy keresztül. Hihetetlen végigkövetni, hogyan lesz egy sznob nagyképűből egy ártalmatlan, folyton jótékonykodó, édes fiú. Persze a könyv tele van bonyodalmakkal. Hol Louis, hol Harry, olykor Eleanor, de van, hogy Louis szülei generálják a feszültséget.

Természetesen, mint a legtöbb Larry könyv, ez is tartalmaz jócskán szexjelentetet és obszcén szavakat. Szépen ki vannak dolgozva, tökéletesen bemutatja, hogy milyen az, ha az egyik fél sokkal tapasztaltabb, és ha a másik teljesen szűz és tapasztalatlan.

Az eredeti könyv elérhető wattpadon:

Az eredeti könyv elérhető wattpadon:

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.
One Direction Könyvek/Ajánló Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang