Halikaaaa!
Ismeritek ezt a könyvet, ugye? Persze, hogy ismeritek🥵 Egy igazi magyar Larry ismeri😂😏💜
Szerintem nem kell különösebben bemutatnom.
DE, ha valaki mégsem ismeri, annak azért elmondanám, hogy:
Pov: Louis egy közel tíz éve a szakmában lévő énekes. A barátnője egy gyönyörű modell, van egy közös közös kisfiúk, akit együtt nevelnek. Louis mentor lett az X-Faktorban, Linett pedig vissza akar menni dolgozni, ami azt jelenti, hogy Louis lényegében állandóan a versenyzőivel lesz, míg Linett a világot járja a bemutatókkal. De ki lesz a kicsivel?
Eldöntik - bár Louis nem örül neki, mindennél jobban szereti a kisfiát -, hogy felvesznek a bébiszittert, de egy olyat, aki velük is lakik. Tehát egy Au Pairt. Sokat keresgélnek, míg meg nem találják a tökéletest.
Harry Styles egy egyetemi joghallgató, azért dolgozik Au Pairként, hogy legyen miből élnie és fizetnie az egyetemet. A híres Louis Tomlinson felveszi dolgozni, bár nem igazán hatja meg Louis munkája. Linette dolgozni megy, Lou a stúdióban van, Harry vigyázik az alig pár hónapos Noelre. Ott kezdődik a gubanc, amikor kiderül, hogy Harry meleg, Louisnak pedig felszínre törnek a rég elfolytott dolgai. Nem titok, a könyv a BDSM kapcsolatra épül. Megismerjük Louis erőszakos és lágy oldalát, Harry kedves, megértő, de erős oldalát, Simon faszságait, Linette hülyeségeit, és egyéb karakterek tulajdonságait.
Simon nagyon Harry ellen van, idővel az is kiderül, miért ilyen erőszakos Lou, mi történt vele a múltban és Harry mit tud kezdeni vele. Sikerül egészséges kapcsolatot kialakítaniuk? Mi Louis titka? Mi lesz Noel-lel?A könyv egyébként ezerszer jobb, mint amennyire leírtam, mivel nem akartam spoilerezni😵❤️
Rengeteg kérdésed lesz, de mindegyikre megkapod idővel a választ! Imádni fogod, hidd el!
A könyv telis-tele van csavarokkal, váratlan fordulatokkal, meglepetésekkel. Gyakran meg akarod folytatni Louis, aztán megölelni és vele sírni, sokszor kívánod megütni Harryt is, de végig mellette fogsz állni, és az egyetlen, ami nem változik az az, hogy az elején is és a végén is meg akarod ölni Simont. Mint a valóságban😂
Ez a mese egyébként egy hosszú, gyönyörűen kidolgozott könyv. Kedvenc magyar írónőmtől származik, Sophie-Anne-től, ami azt jelenti, hogy konkrétan kötelező olvasmány😂💜
Természetesen csak akkor kezdj bele, ha bírod az erőszakot. Abból rengeteg lesz benne. Illetve az aktusok is apró részletességgel vannak leírva benne.
VOCÊ ESTÁ LENDO
One Direction Könyvek/Ajánló
FanficWattpad/Blogger könyvajánló saját tapasztalattal. 👀Az összes könyvet olvastam, amikről szó lesz!👀 -Elemzés (szigorúan spoiler nélkül, vagy ha mégis, fel lesz tüntetve) -Vélemény -Felhívás 💙CSAK a One Direction tagjaival 💜One Direction 💜Larry...