İlluminati'nin Sembolü Tek Göz...

582 17 6
                                    

Gençliğine ulaştığında ise Michael aynı istikamette devam etmiştir. Yine MTV gibi satanist kuruluşlar tarafından ödüle boğulmuş, Grammy ödülleri vs. kendisinden hiç esirgenmemiştir. Binaenaleyh, şunu belirtmeliyim ki, MJ bu ödülleri hak ediyordu da. Sadece ödüler verip ününü yaymakla sınırlı değildi olay; sponsoru oldular ve şarkılar için anlaşma imzalayan ünlü şirket görevini üstlendiler.(Tabi bu şirketler de karlı çıktı bu işten.) Mesela Trilateral konusunda ismini zikretmiş olduğumuz SONY gibi.(666 mevzusunu bilmeyenler Trilateral konusuna bakınız.)
Yeri gelmişken tek göze de değinelim değil mi?
İlluminati ve masonlar gibi birçok örgütün işaret kendine yer bulur.
Şeytan-Deccal'in her şeyi gören gözü anlamına gelir.Bu, batı kültürlerinin doğduğu ilk yer olan Mısır medeniyetindeki Horus tanrısının gözünden esinlenilmiştir.
Fakat Horus ve Ra farklıdır.Ra'nın güneş tanrısı olduğu kesindir fakat Horus'un ne halt olduğu konusunda ihtilaf vardır.Kimi kaynaklara göre Ra gibi güneş, kimilerine göre ışık, kimilerine göre imparatorluk, kimilerine göre de mantık ve beceridir. Açıkçası bu örgütlerin kendilerini aydınlanmacılar diye adlandırılması ve gösterilmesi bana, ışık olarak benimsedikleri izlenimini veriyor.Belki imparatorlukta olabilirdi.Artık size göre mantıklı gelenini düşünün.
Peki neden Güneş? Hadi ışığı anladık, aydınlanma vs. de neden güneş? Neden Ra önemli?
Çünkü güneş hayat kaynağıdır ve bilgi verici ışık kaynağı olarak da görürler. Bu yüzden onlar için güneş tanrısı Ra önemlidir..

Michael Jackson- Gerçekler (ASKIDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin