Michael bir karavandadır. Karavanın girişine medyanın yalan yanlış haberleri düşer."MJ. Liz'i (Elizabeth'i) öneriyor." Resimde de MJ.'nin alnında göz var.
Ve "Jackson'un 3.gözü, güneş gözlüğü modasını başlatıyor" yazıyor. "3.göz" ve "güneş gözlüğü" ne alaka diyeceksiniz tabii ki... Michael'da benim bu yazdıklarımı kendi şekliyle anlatmaya çalışıyor işte.
Neyse MJ. karavandan fırlatılır.Bir oyun dünyasının girişi gözükür.Solda tek gözlü tavşan, aralanan kapının üstünde bir sürü şeytani suret gözükür.Kapı açılır ve MJ. içeriye düşer.Arka temada bir piramit vardır.Böylece bulunduğu yerin satanistik bir mekan olduğunu belirtir. MJ. önündeki tünele girer.Ve takım elbiseli bir köpek onu izler.Ardından bir telefon ve fotoğraf makinası çıkar. Yani MJ.'ye izleniyor,takip ediliyor havası verilir. MJ. yolda gitmeye devam eder ve bize göre sağ tarafta dümenin başında bir iskelet vardır.
"Skulls and Bones" örgütünde olduğu gibi iskeletin onlarca şeytani anlamı vardır.
Dümen onlarda diyor kısacası.Ancak klibin sonuna doğru anlam verebileceğimiz bir el gözükür.Yine takım elbiseli köpekler, bu eli yere sabitler.(Bu el MJ.'ye aittir.MJ. yola devam ederken piramiti ve tapınak girişini görürüz.Önünde "The Times" gazetesinde "Michael, Liz için tapınak yapar" yazıyordur.
Liz de Michael'ın en yakın arkadaşlarından birisidir.Klipte de kendisi geçer.
MJ. tapınaktan içeriye girer. Liz yani Elizabeth Taylor da tapınağın içindedir.MJ. Liz'inde işin içinde olduğunu anlatıyor sanırım. "Skulls and Bones" örgütünün simgesi görülür yine.Parmaklıkların önünde görülür MJ. ayağında hapishane güllesi vardır. Oyun dünyasının dış görünümü ekrana gelir.Elini kolunu bağlamaya çalışanları tekrar gösterir.Yine takım elbiseli köpekler vardır.MJ. bu elini iplerden kurtarır.Ve tüm oyun dünyasını içindekilerle birlikte darmadağın eder.
VE MUTLU SON... :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Michael Jackson- Gerçekler (ASKIDA)
FanfictionYazılış Tarihi ve Bitiş Tarihi: Mart 2016 Bu hikaye daha doğrusu biyografi tamamen Michael Jackson'ı anlatıyor. Michael'ın nasıl büyüdüğünü, ünlü olmadan önceki ve sonraki hayatını, onun nelere karşı geldiğini ve onlara şarkılarıyla nasıl cevap verd...