CH.1

1.9K 30 0
                                    

Izzat memandang foto frame kekasihnya,yang membuatkan Izzat sedih kekasihnya Jessica yang mempunyai masaalah mental.

Kekasihnya tidak dapat melahirkan zuriat Izzat.Namun Jessica ingin mempunyai anak.

𝑻𝒐𝒌!𝑻𝒐𝒌!𝑻𝒐𝒌!

"Masuk!"

Ikhram masuk dan menghulurkan sebuah fail dan menyatakan orang yang dicarinya telah dijumpai.

Terpapar di kertas dalam fail tadi gambar dan informasi tentang Farah Ariesya binti Azlan itu.

Izzat tersenyum senget.

__

Farah memandu kereta dan menerima panggilan selepas menghantar kawan baiknya Nurul pulang.

Farah terkejut menerima berita itu langsung bergegas balik kerumah.

Kakak dan ibu tirinya yang menangis duduk di sofa langsung kelihatan selepas membuka pintu masuk rumah banglo milik ayahnya.

"Ibu!macam mana ayah?!"soal Farah kerisauan.

Sampai sahaja didepan kakak dan ibu tirinya,kakak tirinya bangun dan langsung menampar Farah.

Farah langsung jatuh ke lantai.

Ibu tirinya mengambil pasu kecil diatas meja ruang tamu dan membaling ke Farah.

"Kau memang bala!,Kau penyebab ayah kau mati!"

Farah dipukul,ditendang dan ditampar oleh kakak dan ibu tirinya.

Farah terus dihalau selepas kemarahan ibunya sedikit reda.

Farah yang tiada tempat tinggal berjalan ke rumah teman lelakinya dan melihat kawan baik dan teman lelakinya berduaan.

Tidak tahan lagi Farah menitiskan air mata dan dalam diam berlalu pergi.Kini Farah tiada lagi tempat tuju.

                                                ♡︎ 

Berjalan dengan tangisan didalam hujan lebat.Kereta mewah BMW hitam hampir melanggarnya.

Dengan terkejut dan perasaan marah,Farah mengambil batu dan melemparkan ke cermin kereta sehingga pecah.

Ketua mafia,Izzat keluar dari kereta dan memberhentikan perbuatan membaling batu dan memasukkan kedalam keretanya.


                                       𝙏𝙤 𝘽𝙚 𝘾𝙤𝙣𝙩𝙞𝙣𝙪𝙚



Mr Izzat:Love ContractWhere stories live. Discover now