CH.8

883 16 0
                                    

"Farah!"menjerit Zya melihat kawab baiknya yang baru balik setelah sekian lama menghilangkan diri.

"Waalaikumsalam"jawab Farah saja mengusik kawan baiknya.

"Jom makan"ajak Zya sambil memegang perutnya.

"sedapkan dagi.."

"Farah,you ada kat sini?"Imran tiba-tiba menyapa Farah dari belakang.

"Eh,Ian"

"so perangai goda boyfriend orang still ada kat kau" dengan nada jealous Nurul mengata Farah.

Zya mengambil hot chocolate dan disimbah ke Nurul cawannya pula dibaling ke muka Imran.

"Kau tak tahu malu dah rampas boyfriend orang cakap orang lain perampas,kau pula dah curang dengan Farah sebok je bercakap dengan Farah.

"How dare you!"jerit Nurul sambil mengelapkan mukanya dengan tisu yang diberi Imran.

"Hahahahahhhhaha"Zya tertawa tebahak-bahak hilang perangai perempuannya melihat muka Nurul dengan comot make-up.

"Err,you cuba cermin diri you"kata Ian membuka camera telefonnya untuk Nurul.

Farah dan Zya lantas pergi walaupun mendengar carutan Nurul dari jauh.

__

Parti yang diadakan dari pengasas EIR holding diadakatan,jadi Farah nak taknak kena pergi juga.

"Cik saya dah lama tengok cik sendiri boleh menari dengan saya"

"Maaf,partner saya kejap lagi datang"tolak Farah taksenang duduk dari tadi dikejar lelaki tua di parti.

"Cik!"

𝐵𝑢𝑘!

"Sorry this is my parter"

"Izzat"jerit hati Farah sedikit gementar.

Lelaki tua itu segera beredar menahan malu.

"So,can I have this dance?tanya Izzat.

"Bertenang Farah,kau CEO VR building.

"y..yes"

                                                   ♡︎

"Sayang,macam mana parti?"tanya Jessica.

"Macam biasa je"

"Yelah mana tahu ada perempuan seduce you,you kan hensem,kaya"balas Jessica.

"Sayang bila atuk nak accept our marriage."Tanya Jessica.

"Dah lama I tunggu nak kahwin dengan you"

"Jessica,we talk about this matter later"Izzat terus ke biliknya meninggalkan Jessica di ruang tamu sendirian.

"Ih kalau lelaki tua tak guna tu bagi kitaorang kahwin dah lama aku ada nama atasan dalam ACE building"

Jessica dengan senyum sinisnya mengutuk atuk Izzat dalam hatinya.

                                        𝙏𝙤 𝘽𝙚 𝘾𝙤𝙣𝙩𝙞𝙣𝙪𝙚

Mr Izzat:Love ContractWhere stories live. Discover now