CH.17

782 11 0
                                    

Sudah dua minggu selepas majlis kahwinnya bersama Izzat,namun Farah masih ego tidak memaafkan Izzat.

"Honey"

Farah menoleh.

"Jom makan"

Farah angguk.Memang seperti inilah hubungan nya beberapa minggu.

"Mama kenapa mama selalu taklayan papa"

"Kadang-kadang papa menangis mengadu dekat uncle Azri dengan Idris."

Farah terkedu.

"Sorry papa lambat taktahan pergi tandas tadi"

Izzat turun tangga dengan muka selamba tidak tahu mahu bereaksi apa dengan Farah dan Idris merenungnya.

"Jom makan!"

"Papa,mama boleh tak Idris nak mintak sesuatu?"

"Ye nak apa sayang"Farah mengusap kepala Idris.

"Aunty Zya kata Idris boleh main dengan Zara dekat rumah dia kepastu aunty Zya kata suruh mama dengan papa pergi honeymoon"

Tersentak Farah.

"Kau memang nak kena Zya"bisik hati Farah.

"Mestilah boleh Idris nak main dengan Zara tapi tentang honeymoo.."

"Mestilah boleh Idris"celah Izzat dengan senyuman sinis terhadap Farah.

Farah terdiam dengan Izzat yang main campir je ayatnya.Nak tak nak kena lah pergi honeymoon tu sebab dah cakap boleh pada Idris.

"Asalamualaikum Zyaaaaaa!"jerit Farah dari luar dengan loceng yang ditekan banyak kali.

"Waalaikumsalam sabarlah"tersenyum Zya melihat Idris dengan beg bagasinya.

"Ni Idris duduk rumah kau sementara"

"Hahahaha kau pergilah perbaiki rumah tangga kau dengan Izzat,aku jaga Idris"

"hmpph,bye!"jeling Farah.

"Idris jom masuk"

                                        𝙏𝙤 𝘽𝙚 𝘾𝙤𝙣𝙩𝙞𝙣𝙪𝙚

Mr Izzat:Love ContractWhere stories live. Discover now