CH.11

852 15 0
                                    

Farah bersiap selepas subuh dan bersarapan.Bahagianya dia dapat tahu kawan baiknya Zya akan berkahwin.

"Zya?dah siap"Farah bukan pandai bab make up,dia hanya menjadi pengapit je.

Izzat dan Jessica juga tak terlepas dari majlis.Azri memang pujuk Izzat untuk datang kemajlis perkahwinan.

Nurul dan Imran juga datang ke majlis perkahwinan yang besar-besaran itu.

"Azri ok tak?dah nak kahwin kawan aku sorang ni"sindir Izzat sebelum majlis dimulakan.

Semua melihat ke arah pintu yang terbuka luas,Zya dengan Farah sebagai pengapit hanya menahan malu kerana terlampau ramai yang perhati.

Zya duduk di atas pelamin dan Azri memulakan akad nikah.Atuk Azri hanya tersenyum melihat cucunya yang menepati janji.

__

Sehabis majlis akad nikah,Farah pergi ke tandas memang penatlah berapa jam tak duduk.

"Honey"bisik Izzat.

"Eh!apa awak buat dekat tandas perempuan ni!"terkejut Farah melihat Izzat tiba-tiba berada dibelakang dengan tangan diletakkan disingki supaya Farah tidak lari.

"I nak tengok isteri pun tak boleh?

Farah mula mengerutkan dahi.

"Apa you cakap ni,kita kahwin contract je kan,takpayahlah buat macam kita ni sweetcouple lagi."

Farah menepis tangan Izzat lantas berlari keluar tandas.

Izzat hanya tersenyum sinis melihat Farah.

                                                    ♡︎

𝐾𝑟𝑖𝑛𝑔𝑔𝑔𝑔𝑔!

Izzat mengangkat telefon yang dari tadi tak berhenti berbunyi.

"Nak apa?"kata Izzat dingin.

"Bos,Idris kena culik!"

Izzat terjegil mendengar kata-kata orang bawahannya.

Izzat terus berlari ke arah Jessica.

"You kenapa tak jaga Idris!"

Jessica hanya diam menjeling Izzat

"𝑠ℎ𝑖𝑡!"

"You,kan bagus kalau budak tu tak ada"kata Jessica sambil memeluk sebelah tangan Izzat.

                                      𝙏𝙤 𝘽𝙚 𝘾𝙤𝙣𝙩𝙞𝙣𝙪𝙚

Mr Izzat:Love ContractWhere stories live. Discover now