Zuzky Heavy Shit

40 1 7
                                    

az571722882 ahoj Zuzko

„Zuzka měla jednoho dne těžké sračky. Ale nedocházelo jí to. Protože byla kokotek...."
-Depivis ??/?? 2021

Zuzka si jednoho dne tak jen seděla ve třídě, nepřemýšlela nad ničím, jen čuměla do zdi. Její spolužáci ječeli a běhali po třídě, protože jsou debílci. Někdo se baví o tom, jak asi budou psát z angličtiny, a jak nic z toho neumí.
Zuzča sedí v klidu a nic jí už nezajímá, protože má depression a je depressed girl #badsex.
Zazvoní na začátek hodiny. Ale nikoho to nezajímá protože jsou kryplíci jako Zuzky krypl delfín. (ilustrace)

Jak si Zuzka jen tak sedí, uvědomí si, že se jí chce srát

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Jak si Zuzka jen tak sedí, uvědomí si, že se jí chce srát. A ne jen trochu. Zuzča se začne bát. Co když se zesere? Jako hodně. Její hovna budou všude na zdech. A Romský se z toho zeblije na ty zdi. A na Sovu potom hodí mlíčko.
Zuzča je ovšem velice inteligentní stvoření, může se prostě dojít vysrat na dámské záchody co mají upadlé umyvadlo a krev na zdech.
Ale už je moc pozdě, učitelka už má položenou její obrovskou prdel na něčí lavici.
Zuzčina potřeba srát jen vzrůstá. Opravdu hodně. Zuzča to už moc dlouho nevydrží.
Zuzča zvedne ruku do vzduchu. MOŽNÁ, že ji učitelka dovolí jít na záchody. „Paní učitelko můžu se dojít vysrat prosím baby", učebnou se prolína Zuzky překrásný, mužný, svůdný hlas. Hned se do ní 3 lidi zamilovali.
Její sexy trik manipulace učitelkou ovšem nefunguje, protože učitelka je kráva debilní. "A neměla jsi celou přestávku? Nemůžeš".
Zuzča se zděsila, opravdu se za chvíli asi zesere všude na zdi. "Paní učitelko ale já mám opravdu Heavy shit já fakt musím jít lásko 🥺".
"Ne" odpověděla špekatá učitelka.

Potom se Zuzča zesrala velice moc.
Protože měla heavy Shit.

Konec

Zuzka má heavy shitKde žijí příběhy. Začni objevovat