Can'ın nereye daldın böyle demesiyle kendime geldim ...
Azra: " Kusura Bakmam gerek " diyerek ciktim.
Can pesimden kosarak yanima geldi ..
CAN DİNÇER
" Yanlış birşey mi söledim eğer oyleyse Özür dilerim ....AZRA ALTINOK
Bu çocuk her dakika Özür dilemeye meyilli mi ne yaa ..." Yok hayir seninle alakasi yok, birden daralma geldi ve çıkmak istedim yanlış anlama . "
CAN DİNÇER
" Peki tamam. " Ama seni boyle gonderemem cok kotu gözüküyorsun bi hastaneye gidelim istersen ...AZRA ALTINOK
" Yok hayır gerek yok ... Arabam var gidebilirim ben ... "CAN DİNÇER
" Tamam hastaneye gitmek istemiyorsun ama seni evine birakim iyi görünmüyorsun itiraz istemem "AZRA ALTINOK
" Anladım ki kurtuluş yok senden kabul... "
"Aslında ilk günden onu kırmak istemedim nedense "
CAN DİNÇER
"Hadi gidelim, benim arabayla gidelim sonra ben senin arabani aldiririm"
AZRA ALTINOK
"Tamam peki " dedim .. Başım dönmeye başladı dengemi kaybediyordum..
Arabaya doğru giderken biraz afalladım tam düşüyordum ki kasli kollariyla beni sıkıca tutan Can kurtardi beni ...
Can: Sen iyi deqilsin hemen hastaneye gidiyoruz ..."O kadar halsizdim ki susma hakkımı kullanarak hastaneye gitme işini kabul etmiş oldum "
Bir an kaslı kollar kapimi acmak icin vücudumdan ayrıldı .
Ayrılmasiyla bayılmam bir oldu ...CAN DİNÇER
Azraaa !
Azra uyan iyi misin azraa" O kadar cok yuksek sesle bagirmisim ki butun okul basimizda kimisi yardim etme cabasindaydi ... Azrayi kaldirip hemen arabanin arkasına yatirdim ve son Sürat ile en yakın hasteneye doğru yol aldim "
Hastaneye gelmisdik sonunda hemen azrayi cikardim ve sedyeye yatirdim...
30 dakikanin ardin doktor yanima geldi ve durumu iyi ufak bir bayginlik sadece biraz dinlenmesi gerekli demisti doktor ...
"Icimden derin bir ohhh cektim nedense o bayildiginda kalbime bir ağrı saptanmıştı." Nedendir bilmiyorum " Odadan hemsire cikti ve hastayi gorebilecegimi soyler soylemez hemen odaya girdim ...Tekli kanepeye oturdum Azrayi izlemeye başladım ... Hic bu kadar yakindan izlememisdim onu ...
Sari saclari kiraz gibi kipkirmizi dudakları keskin vucut hatlariyla muhtesem bir kız ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mahzendeki Kalp
ChickLitMerhaba bu benim ilk deneyimim umarim basarili olmusumdur ...