Can' a bagirdigimdan beri hic birsey dememisti.
Cok mu bağırmışdım acaba ....
Ben bu düşünceler icindeyken arabanin durdugunu fark ettim.
Evin onundeydik ...
Aramizdaki sessizliği bozarak görüşürüz dedim karşılık beklerken o sadece başını aşağı yukarı sallamayla yetinmisti.
Sesimi çıkarmadan indim arabadan..
Veee sonunda evimdeydim ...
Merdivenlerden cikarak direk odama gittim.
Kendimi yatagimin uzerine attim ...
Pencerenin kenarindan yüzüme çarpan güneş sayesinde uyanabildim.
Yatagim bana bugun benimle ol derken beyin fonksiyonlarim yapacağın bir sporun gidecegin bir okulun var diye fisildiyordu âdeta ...
Sonunda beyin fonksiyonlarimi dinleyerek yatagimdan kalkarak banyoya doğru ilerledim...
Dun geceden kalan mini etegimi ve gomlegimi cikararak kendimi soğuk suyun altına attım.
Dustan cikar cikmaz havluya sarildim ve odama geçtim.
Havluyla vücudumdaki su taneciklerini kurutarak şarap kırmızisi iç çamaşırlarimi giyindim.Çantamdan telefonumu alarak gelen cevapsız aramalara ve mesajlara baktım ....
Sanirim dun yaşadığım küçük kazadan kimseye bahsetmedigimden bana kizgin olmalilar.Ama adi üstünde küçük kaza...
Küçük birsey icin onlari mesgul etmek ve ya uzmek istemedim ..Telefonumu yatağın uzerine firlatarak gardolabima doğru gittim...
Sabah sporumu yapacağım icin altima turuncu dar bir tayt giydim ve uzerime yarim bir sporcu atleti giydim ..
Saclarimi sıkıca yukaridan topladim.
Spora gidicegim icin makyaja gerek duymadim ...
Son olarak spor ayakkabilarmi da giyip ciktim ....
Ve koşu başlar ..........
Temiz hava cok iyi geliyor insana ...
Dinlenmek icin bir banka oturmusdum ...
Keske nefessiz kalip bogulsaydim da buraya oturmasaydim ....
Neden mi cunku suanda karsimdaki cafede Can ve yaninda cakma bir sarisin kiz vardi ve cok samimilerdi ....
Nedendir bilmiyorum ama bu samimilik beni cok sinir ediyordu ve ben Azra ALTINOK isem bu samimiyeti bozarim ....
Cafenin diğer kapisina doğru ilerledim ve masaya oturdum soğuk bir portakal suyu istedim gözlerini benden alamayan garsona
Garson: " hemen getiriyorum" dedigi gibi uzaklasir yanimdan
Garson:" Buyrun guzel bayan " diyerek siritti bu siritisi tanirdim tam bir pic siritisi .....
Azra:"Teşekürler"
Garson:"bBaska bir isteginiz var mi
Azra:" Aslinda var " ... "Su karsida gordugun masadaki adam ve kizi görüyorsun ...
Garson:"Evet"
Azra:" O kizin uzerine lekesi hic cikmayacak birşeyler dökki uzerinden cikmasin ve burdan gitmek zorunda kalsinn.. dedim
Garson:" Hmm peki kolay is" "peki ya bu işten benim ne cikarim olucak cunku bunu yaptigimda isten kovulabilirim" dedi.
Azra:"Ne isyiyorsun""
Garson:" Aslinda seni:)" diyerek pic bir sekilde gulumsedi ..
Azra:" Sansini zorlama istersen"dedi
Garson:"Tamam tamam " 20 dolar "dedi
Azra:"Kabul .. " dedi ve cantasindan cikartip verdi....
Azra:" Simdi seni görelim"dedi.
Garson:"tamam"diyerek uzaklasti..Bir kac dakika sonra garson tekrar geldi ama bu sefer diger masaya dogru gidyordu elinde bir tepsiyle....
Bende hesabi odeyip ciktim ve cikarken o çakma Sarışının iğrenç sesini duymuştum sanirim plan ise yaradi ... :)
Ben kosuma baslamak uzerindeydim ki cafenin icinden Can beni gördü ve gulumsedi cunku gozlerini vücudum dan alamiyordu şerefsiz :)
Göz kirparak kosmaya basladim ve eve gelmisdim tekrar dus alarak saclarimi kuruttum ve dinlenmek icin uzandim çünkü okul saatime daha vardi ....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mahzendeki Kalp
ChickLitMerhaba bu benim ilk deneyimim umarim basarili olmusumdur ...