Azra ALTINOK
"Gözlerimi açtığımda baş ucumda ellerimi sıkıca tutan uykusuzlukdan gözlerinin altında morluklar oluşmuş o mavi gözlerle karşılaştım."Can: " Sonunda uyanabildin uyuyan güzel :) "
Azra: " Dalga geçme yaa ..." Çok mu uyudum ?"
Can:" saat 5'den gece 12'ye kadar uyudun . Sence :)
Azra: " Yoo hic de bile normal uyuma saatim bu benim sen beni normalde görmelisin "
" Hem bu kadar şikayetçiysen beklemeseydin sana bekle diyen olmamıştı. "Can: "Şaka yaptım ALTINOK ."
" Sen bayıldın hem nerden hatirlayacaksin ki :) "Azra:" Hatırlarım ben"
CAN DİNÇER
"Alt dudağini ısırdığında beni bu kadar etkileyen kızı kollarim da düşünemiyorum"
Azra kalkmaya calisir ve can engel olur
Can:"Dur bakalım Nereye gidiyorsun"
Azra:"Uzerimi giyinicem."
"Hastanenin kokusuna dayanmiyorum" "Her nefes alışverişimde fena oluyorum. "Can:" Dayan biraz sabah cikariz "
Azra: "Hayır Çıkıcam" der
Ve banyo ya girer pesinde gelen Can'in suratina kapiyi sertce kapatır. ..Azra 10 dakika icinde cikar...
Can:"Çok inatcisin"
Azra ciddiligini hic bozmadan
"Huyum Kurusun" der.Can:"Hadi çıkalım o zaman ALTINOK.
Azra basiyla onaylar ve odadan cikarlar .
Azra ALTINOK
" Can islemleri de halletikden sonra bu boğucu havadan kurtulup kendimi temiz hava bıraktım"
Can:" Istedigin oldu isde ALTINOK rahatladin mi"
Azra sessizliğini bozmadan başını salladı.
Can: " Noldu simdi, bu sessizligini neye borçluyum :) "
Azra:" Off "
"Birşeye deqil , temiz havanın tadını cikariyordum.""Sen icine edene kadar:Hadi gidelim"
Azra'nin bu dedikleri hosuna gitmis ki kahkahlariyla boğuyordu etrafi ...Can: "Hic birseyler yemedin,seni yemeğe götüruyorum "
Azra:"Yemek istemiyorum"
Can:"Sana yiyor musun diye sormadım götürüyorum dedim o kadar"
Azra:"Ne oluyo simdi boyle ilk gunden ne samimiyet boyle."
Can hicbir sey demeden yoluna devam eder ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mahzendeki Kalp
ChickLitMerhaba bu benim ilk deneyimim umarim basarili olmusumdur ...