Capitolul 2

127 22 3
                                    

 

       Dimineata a fost exact cum m-am asteptat.Ceasul m-a trezit din somnul profund care puse stapanire pe mine cu o seara in urma.Cu greu m-am dat jos cu gandul la o cafea numai buna de savurat si la un dus racoritor, dar era ceva la curtea vecina ce tot "imi facea cu ochiul".Cand am privit pe fereastra am vazut o silueta inalta si masculina.Chiar daca afara debea rasarise soarele, cu greu am putut vedea umbra acestuia.Gandul ca cineva sa ma urmareasca ma infricosa,dar mi-am spus ca poate era doar in capul meu, asa ca mi-am facut o cafea tare si un dus rece ca sa imi pot limpezii mintile.M-am privit pentru cateva minute in oglinzile mari ale dulapului, gandindu-ma ca daca ziua de astazi trece, totul va fi mult mai usor.Mi-am desfacut parul din prosop, l-am uscat si am conturat cateva bucle.De obicei nu ma machez dar am zis ca putina mascara si un ruj nude nu strica deloc.M-am imbracat cu o pereche de blugi stramti pe picior si un top cu un mesaj destul de popular zilele astea: "Badass", o geaca de piele si vechile mele botine negre.Daca m-ai vedea acum ai putea spune ca sunt EMO dar pacat ca nu am nici macar un piercing chiar daca de mult timp ma gandesc sa imi fac unul.Mi-am luat geanta in mana, un mar din fructiera si am plecat, cu gandul ca atunci cand plec de la liceu sa trec pe undeva sa fac niste cumparaturi serioase.

            Am ajuns in parcarea subterana ca sa imi vad noile mele jucarii: un Bugatti si o motocicleta Yamaha R1. Fara sa mai stau pe ganduri m-am aruncat pe motocicleta pornind motorul acesteia, si auzindu-l cum toarce, pot spune ca m-am linistit mai mult decat am facut-o in dus.

            Ajunsa in fata liceului am vazut exact ce nu voiam.O multime de elevi care se bucurau vazandu-se unul pe altul dupa o vacanta de 3 luni.Sincer chiar nu stiu la ce ma asteptam.La o parcare goala, doar masinile acestora sa fie aici, iar eu sa ma furisez in liceu.Mi-am parcat motorul pe singurul loc de parcare liber, majoritatea holbandu-se la mine mai mult speriati decat uimiti.M-am dat usor jos si mi-am luat intr-o mana geanta mea scotandu-mi din aceasta o pereche de ochelari de soare.Pe aleea scolii o fata cu ochi albastrii si par blond ma opreste.

        -Buna.Eu sunt Maya.Se uita pe o hartie apoi din nou la mine cu ochi mari.Kelly Rose?

        -Buna..mmdaa...eu sunt.S-a intamplat ceva?ma uit mirata spre micuta fata din fata mea.

        -Doamna director m-a trimis sa te astept si sa iti fac un mic tur al liceului inainte de inceperea orelor.Imi spune usor cu vocea aproape tremurand

        -Oh..ok.Atunci ma bucur sa te cunosc.Ii spun si ii zambesc usor.

  Imi zambeste si ea  si spune:

         -A ta e motocicleta din parcare?

         -Umm..da..am primit-o acum cateva zile si am zis sa o incerc. Ii spun razand .Iti place?

          -Daca imi place? O ador. Imi spune ea incepand sa rada.Dar daca as fi in locul tau  nu as fi parcat acolo.Imi spune devenind dintr-o data serioasa.

          -De ce?E cumva rezervat acel loc? O intreb eu ironica.

           -Cam da..

      -Poftim?Glumesti nu? Adica nu am parcat pe locul directorului,nu?

      - Ar fi fost bine sa parchezi pe locul ala,dar din pacate nu ai avut norocul asta.Locul ala e al lui Harry Styles.

       Ma uit putin ciudat la ea si continui:

       -Deci spuneai ca vrei sa imi faci turul liceului?

       Imi zambeste si ma trage dupa ea..

                                        * * *

ONLYUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum