Acum sunt in drum spre noul meu apartament.Nu mi-am cumparat unul intr-o zona rezidentiala, ba din contra, cred ca este cea mai retrasa zona din Londra. Nu imi place sa ies prea mult in evidenta chiar daca acum voi fi "vedeta scolii". Cand am deschis usa apartamentului, am vazut ca toata mobila era pusa la locul ei.Mi-am aruncat geanta pe jos si am fugit spre bucatarie pentru ca mor de foame.Deschid usa frigiderului si imi pica fata.Cum frate, astia mi-au facut mobile si nu au cumparat si ei niciun iaurt.Nu pot sa cred.Trebuie sa ma duc la ora asta sa imi cumpar mancare? Daca maine nu m-as duce la liceu, m-as culca chiar acum dar foamea ma apasa.Asa ca imi iau geanta pe umar si cobor in fuga din bloc.Stau la etajul 3 deci nu a durat prea mult. Am gasit intr-un final un magazin si am cumparat o multime de dulciuri si cateva fructe.Cand am ajuns la casa, am vazut in fata magazinului pe capota unei masini(cred ca era un Ferrari), o fata care era mai mult urcata pe acel tip misterios.Dupa ce am platit suma de cateva lire, am iesit din magazine cu gandul sa plec, dar am auzit o voce pitigaiata din spate. -Dar unde e asa mare graba? Ma gandesc daca sa ma intorc sau nu, si aleg sa imi vad in continuare de drum, nebagand-o in seama.
Simt o atingere dura pe mana si ma intorc, in fata mea aparand o blonda, cu buzele umflate si cu o tona de machiaj pe care sincer doar cu spaclu l-ai putea da jos.Uitandu-ma la fata ei ma bufneste rasul,aceasta aruncandu-mi o privire confuza.
-Pot sa stiu si eu ce ti se pare asa de amuzant?Sau de unde ai atata tupeu? Adica tu stii macar cu cine vorbesti? Ma intreaba pe un ton superior. -Pai, 1 tupeul l-am mostenit de la tata, 2 nu cred ca ai vrea sa stii de ce rad,iar 3, nu ma prea intereseaza cine esti. Ii raspund, incercand sa ma intorc si sa plec, dar ma intoarce si imi da o palma de mi-a inrosit obrazul.
Ma intorc nervoasa spre ea dandu-i o palma, ca mai apoi sa ma arunc pe ea si sa o trag de par. Impotriva vointei mele a reusit sa se ridice putin si sa imi bage unghiile in scalp si sa ma traga destul de tare de par.M-am pus mai bine pe ea si am inceput sa o bat exact cum Liam m-a invatat.Liam este prietenul meu cel mai bun, dar si fostul meu antrenor de box.
Incepuse sa tipe si sa strige un nume greu de inteles din cauza loviturilor mele.M-am ridicat ca o doamna de pe ea, scuturandu-ma usor de praful acumulat, privirea fugindu-mi pe baiatul care inca statea rezemat de masina cu o grimasa pe fata, uitandu-se prin intuneric la mine.
-Tu ce vrei? Ii reprosez acestuia, intorcandu-ma cu spatele si facandu-mi drum spre casa. * * * Dupa ce am deschis usa apartamentului, am aranjat in dulap toate cumparaturile si m-am bagat la dus, incercand sa-mi curat micile rani de pe maini, apoi iesind doar cu un prosop pe mine.Am inceput sa imi caut o lenjerie si am gasit un sutien de dantela neagra si niste boxeri asortati. Mi-am dat prosopul jos , imbracandu-ma , avand mici probleme la clamele sutienului. Mi-am luat dupa un tricou larg, iar cand am vrut sa ma urc in pat, am auzit soneria.Cine putea fi?Nu cunosc pe nimeni aici si nu cred ca a venit blonda aia pentru runda a doua. M-am dus repede spre usa, uitandu-ma pe vizor,si mare mi-a fost mirarea cand nu am vazut pe nimeni acolo. Am descuiat usa si am vazut un biletel pe prag.
"Mi-a placut spectacolul.Data viitoare cand vrei sa te schimbi te rog sa inchizi geamul pentru ca tu esti a mea. P.S. Ai cel mai bun fund.H xx." Nu cred ca am fost niciodata mai confuza de atat.Am inchis usa,recitind biletelul si intreabandu-ma cine putea fi. M-am pus in pat, sperand ca maine va fi o zi fara incidente speciale.
CITEȘTI
ONLY
أدب الهواةDorinta de a iesi dintr-o lume in care totul este perfect este una foarte mica,dar cand pofta de mai bun apare nimic nu te mai poate opri. Citeste pentru a afla mai mult!