Capitolul 4

131 18 4
                                    

Apropiindu-ne de usa principala, pot vedea in jur de 10 gorile umflate de muschi pe fiecare parte,acestia construind un zid de fier pentru noi.Simt o mana usoara pe spate si imi intorc privirea ca sa intalnesc zambetul lui Liam,acesta incercand sa ma incurajeze sa inaintez. Dupa ce am reusit sa ne facem loc prin multimea de la intrare, norii grei si negrii de fum ne-au inconjurat, in jur simtindu-se doar miros de alcool si daca nu ma insel chiar si iarba.Nu am fumat niciodata dar prietenii mei din New York o faceau des si mirosul acesta nu este departe de acela. Nu mult a trecut si am vazut o canapea goala pe care m-am aruncat imediat nevrand ca cineva sa o ocupe inaintea mea.Ne-am facut comozi si i-am facut semn chelnerului sa vina sa ne poata lua comanda. Un baiat cu par castaniu si cu ochiii albastrii se apropie de noi ca o fantoma nepasatoare pot spune, din cauza fumului din jurul lui.

-Cu ce sa va servesc?Ne intreaba luand o atitudine plictisita.

-Adune 3 shot-uri de tequila.Spune Liam, aruncandu-mi o privire intrebatoare, eu raspunzadu-i printr-un mic dat din cap.Defapt adu 4.Se corecteaza, baiatul din fata mea notand si incearcand sa plece.

-Si niste lamaie.Ii spun eu intrerupandu-l din mers.Acesta se intoarce si ma priveste adanc in ochi.

-O vrei intreaga sau sa o tai pentru tine?Imi spune si imi da un zambet ironic.

-Tai-o in bucatele mici.I-o intorc imediat, acesta pufnind usor, intorcandu-se spre bar pentru a ne aduce bauturile.

* * *

Pe tot parcursul serii m-am simtit ca si cum as fi urmarita de o pereche de ochi.Am zis ca este doar in capul meu asa ca m-am ridicat cu grija in picioare pentru ca sunt putin cam ametita si ma cam pis pe mine.

-Ella vrei sa..Incep eu sa spun dar ma intrerup cand o vad pe aceasta toata acoperita de Jace pe canapea, molfainduse impreuna.Ahh..nu conteaza.Imi iau rapid geanta in mana si incerc sa gasesc baia prin multimea din jur.Peste tot erau tineri de toate varstele, dansand si sarbatorind prima saptamana de scoala.Nu stiu cum ai putea sa sarbatoresti asa ceva.Adica daca nu era Liam care sa ma traga aici, acum inca eram in pat urmarind un film.Dupa ce m-am strecurat in baia mai mica decat un dulap, mi-am pus geanta langa chiuveta, si mainile in jurul acesteia privindu-ma in oglinda.Cum ar fi fost daca parintii mei nu erau morti?Ca sa imi raspund singura la intrebare, cu siguranta nu eram aici.Parintilor mei nu le placea sa ies cu tipul de oameni care sunt aici-fitosi.Chiar daca aveam bani, ei preferau sa aveam o cina frumoasa si linistita in familie decat sa mergem la un restaurant fitos unde sa mancam caviar sis a bem sampanie scumpa.Mama adora sa gateasca.Imi aduc si acum aminte de zambetul ce il purta de fiecare data cand gatea, tata stand la masa cu documentele lui, din cand in cand tinand-o pe mama de vorba ca sa poata sa o distraga de la mancare, dar nu cred ca a reusit vreodata. Un ciocanit sau mai bine spus un batut zdravan in usa se aude.

-Imediat.Spun in timp ce imi trag geanta pe umar, aruncand o ultima privire in oglinda mare, mana mea deja tragand de usa.

-Hai astazi.Sunt si altii aici care au treaba acolo.Aud o voce pitigaiata din partea cealalta a usii.O doamne te rog spune-mi ca nu este cine cred eu ca este.Dupa ce deschid usa de tot gandurile mele se adeveresc, in fata mea fiind chiar Jessica intr-o rochie roz neon care deabea ii trecea de coapse.

-Ahh..iar tu?!Imi spune ea incercand sa isi faca loc pe langa mine sa intre in baie.Am lasat-o in pace, facandu-ma ca nu am auzit ce a spus.M-am oprit brusc si m-am gandit ca daca Jessica este aici,atunci si iubitelul e aici.HARRY.Sa fi fost el cel care m-a urmarit de-alungul serii?Cred ca imi imaginez prea mult.In drum spre masa, m-am busit de cineva.

-Scuze, nu am vrut.Imi spune vocea din fata mea.Blugi skinny, geaca de piele si pe sub aceasta se pot observa cateva tatuaje.Nu let pot vedea prea clar din cauza luminilor puternice.

-E ok.Ii spun si ii zambesc usor, intalnindu-i privirea dand peste 2 cristale maro, in lumina difuza semanand cu doua stanci la apus.Imi zambeste si nu apuca sa deschida bine gura sa imi poata raspunde pentru ca o mana il ia de gat.

-Toby,frate de cand nu te-am mai vazut!Spune o voce pe care nu mi-as fi dorit sa o mai aud vreodata.

-Harry,ce faci omule?Spune asa zisul Toby spre Harry intorcandu-se si dandu-I o imbratisare barbateasca.Incerc sa ma fac nevazuta si sa ma strecor pe langa acestia, dar se pare ca Dumnezeu nu tine cu mine

-Karina nu?! Ce faci pe aici?Imi spune Harry intr-un fel batjocoritor.Asa ca ma intorc spre el si ma gandesc daca sa ii fac jocul sau nu, dar nu prea am ce sa pierd,deci...

-Sunt cu niste prieteni aici.Tocmai ce m-am imprietenit cu Toby nu?! Ii spun si acesta zambeste usor.

-Scuza-ma, nu cred ca am facut inca cunostinta oficial.Eu sunt Toby.Spune acesta si intinde mana usor.

-Kelly.Spun si dau mana cu el stragandu-ne aproape insesizabil.

-Deci voi va cunoasteti?Intreaba Toby uitandu-se cand la mine,cand la Harry.

-Nu.Spun aproape tipand ca si cum cineva m-a jignit,din partea lui auzind un "Da".Se uita la mine cu o spranceana.As putea spune ca este chiar putin nervos.De ce?Nici eu nu stiu.

-Asa e..Ii spun si ii dau un zambet fals.Pentru cine ma cunoaste e o onoara sa o faca.Acum zambindu-i chiar mai larg.Se uita la mine cu narile umflate.Ups,cred ca s-a cam enervat printul-imi spun in minte.

-Deci Kelly..intervine Toby...Ai vrea sa ne vedem maine dupa ore?Ma intreaba acesta cu zambetul pe buze.Ma uit putin stramb la el si ii spun:

-De ce nu?Chiar mi-ar face placere.Ii spun si ii zambesc si eu la randul meu,din nou auzind un "Nu" din partea lui Harry.

-Care e problema ta?Ma intorc spre el si il intreb.Harry pare putin rusinat de ce a spus dar se face ca nu m-a auzit si pleaca.

-Deci ne vedem maine?Ma intreaba Toby putin derutat.

-Mai mult ca sigur.Ii raspund si ma intorc spre masa intr-un final

-Ce a durat atat de mult?Ma intreaba Liam aproape balbaindu-se.

-Tocmai ce m-am facut cu o intalnire.Ii spun si ma arunc pe canapea.

-Cine e tipul?Spune Liam cu o spranceana ridicata.

-Stai linistit.E aproape la fel de tocilar ca tine.Ii spun si ii dau un cot in burta, pe amandoi busindu-ne rasul.Ma uit la ceas si vad ca este 3:45.

-Auzi?Eu cred ca imi fac drum spre casa, vi?Il intreb ridicandu-ma din nou, intrebandu-ma oare cum voi ajunge eu acasa.

-Mhmm..da asteapta o secunda.Imi spune si ii da numarul de telefon unei fete pe care abia acum am vazut-o langa Liam.

Ridic o spranceana usor si il intreb:Cum ramane cu Danielle?

-Nu prea bine.Imi raspunde si se urca pe locul soferului.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jun 12, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

ONLYUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum