Dupa ce i-am vazut privirea intunecata, m-am blocat pentru cateva secunde uitandu-ma in ochiii lui ca de smarald, dar mi-am revenit mai repede, dandu-i o privire dispretuitoare.
-Ai ceva sa imi spui?mhmmm...cred ca nu ti-am retinut numele.
-Oo pai nu mi-ai retinut numele pentru ca nu ti l-am spus.Si sincer nu prea am ce sa iti spun.Eram doar curioasa sa vad cine este aceasta vedeta a scolii despre care toata lumea imi vorbeste.Ii spun fara nicio expresie in glas.
-Si iti place ce vezi?Imi zambeste fermecator
Ihh..aproape ca mi se face rau
-Nu prea.Adica ce-ai facut?Ai tuns o oaie ca sa-ti pui peruca?Si sincer, inimioara aia, si un copil o desena mai artistic.Zic eu, in jurul nostru incepand mai multe hohote de ras.
Dintr-o data, privirea i se intuneca, iar rasetele incep sa se diminueze.Incepe sa faca pasi mici spre mine, ajungand la o distanta mult prea mica, astfel putand sa ii simt respiratia mentolata prin parul meu.
-Ce-ai spus? Ma intreaba cu o voce ragusita.
-Cred ca m-ai auzit de prima oara. Ii spun cu un zambet triumfator.
Ma intorc cu spatele,pornesc motorul,ii fac gingas cu ochiul si o iau din loc.
* * *
Dupa ce am ajuns acasa, mi-am aruncat geanta pe jos si am vrut sa intru in bucatarie sa imi iau un pahar de apa, dar am auzit un zgomot ciudat din camera mea.M-am intors pe calcaie si mi-am indreptat atentia spre locul cu pricina.
Dintr-o data ma apuca cineva de talie si imi pune mana la gura.Incep sa ma zbat si sa tip,dar ca prin minune in fata imi apare chiar Liam.Ochiii incep sa imi sclipeasca, pe fata aparandu-mi unul din cele mai marete zambete ale mele. Il i-au in brate si il strang cu toata forta pe care o am, si sunt destul de puternica.
-M-ai speriat prostanacule.Ii spun dandu-i un pumn in umar
-Da..da.Si mie mi-a fost dor de tine .Spune si se arunca pe canapea
-Pfff..Oricum ce cauti aici?Ii spun in timp ce pornesc telezivorul.
-Wow, dar de ce primire calduroasa am parte.Imi spune cu un mic zambet pe fata, eu aruncandu-i sageti din privire,acesta ridicandu-si mainile deasupra capului imi semn ca se preda. Am venit pe la tine.Nu ai zis tu ca ai nevoie de ajutor?
-Pai..ba da, dar nu credeam ca o sa te arunci in masina si o sa vi atat de repede aici.Oricum eu ma pregateam sa ma duc la cumparaturi,vrei sa vi?
-Mhmm..de ce nu?Dar sa sti ca diseara mergem in club cu Jace.Imi spune urmarind o emisiune de gatit.
-A venit si el cu tine?Ii spun pe fata aparandu-mi alt zambet
-Da..el a ramas in oras cu Ella.Ne intalnim la culb cu ei. Imi spune si imi face cu ochiul
-Super..deci vrei sa vi cu mine?Ii spun landu-mi cheile de la masina intr-o mana, iar in cealalta telefonul si geanta.
-Da..sigur.Conduc eu. Trece pe langa mine in timp ce imi zmulge cheile de la masina din mana.Off..asta devine enervant.
Pe tot parcursul drumului am povestit;defapt doar Liam a povestit in timp ce eu ma jucam pe telefon si il mai aprobam din cand in cand.
CITEȘTI
ONLY
FanfictionDorinta de a iesi dintr-o lume in care totul este perfect este una foarte mica,dar cand pofta de mai bun apare nimic nu te mai poate opri. Citeste pentru a afla mai mult!