B-3

619 49 31
                                    

••1 ay sonra••
LEN
Bir harika sabaha daha kafamı çalışma sandalyeme çarparak uyandım.
"AAHHH BU NE BE!!"
Her sabah kafamı bir yerlere çarpmak rutin oldu bana!Yerden kalktım ve lanet alarmı masadan aldım ve pencereye yöneldim.Pencereyi açıp atabildiğim kadar uzağa attım.Rahatlamıştım ki biri bana bağırana kadar:
"LEN KAGAMİNE!!!"
"GOMMENASAİ TAKADA-SAN!"
"SENİ BİR GÜN ELİME GEÇİ-"
Pencereyi kapadım ve olay yerinden uzaklaştım.Takada-san bizim yaşlı, huysuz komşumuzdu ve çok sık alarmımı fırlattığım için artık alıştı adam ama hala bağırıyor.Giyinio aşağıya indim.Ahhh çok uykum var dün gece dörde kadar oyun oynadım.Karnım aç değildi o yüzden koltuğa yattım ve çıkma saatine kadar uyumaya çalıştım ki kapı çalmaya başladı.Kalkıp uykulu uykulu kapıya gittim.
"Ohayo Len"Rin gelmişti bir ay içinde kendini neredeyse toplayabilmişti.Ama eskisinden farklıydı.Gerçekten güçlü.
"Ohayo.."
"Uykun mu var?"
"Evet, neyse saat- ah tamam geliyorum"
Çantamı kapıp yanına gittim ve yola çıktık.Eskiden sürekli yolda konuşurdu ve gülümserdi ama şimdi...çok sessiz.
"Hey Rin, bugün sınav vardı hatırlıyorsun değil mi?"
"...ah haklısın boşver iki gündür çalışıyorum zaten"
"Rin."
"Hm?"
"Boşver-"
Kravatımdan tutup kendi hizasına getirdi ve ürkütücü bir sırıtışla gözlerimin içine baktı.Bir şey söyleyecekken 'boşver' denmesinden nefret ederdi.Ona çin işkencesi gibi geliyordu.
"Öt bakalım"(/YN:baka-lım= baka-balım? sustum)
"Uhm iyi misin diyecektim"
Beni bıraktı ve iç çekti.Ve sonra gülümsedi.Kırık bir gülümsemeydi.
"Evet iyi sayılırım"başını öne eğdi ve suratı düştü.Ay canım bende ağlıcam.
"Hey...merak etme her şey düzelicek"elimi başına koydum.Hafif gülümsedi ve yanakları pembeleşti ahhhh kalbime bir ok saplanmış gibi hissediyorum kawaii!!!Ama bu yüz....ben...onu.Rahatlatıyor muyum acaba?
"Arigato, Len.Hadi okula!"
Gülümsedi ve önümden yürümeye başladı evet, işte bu Rin!Gülümsedim.Arkasından yürümeye başladım.
••OKULDA••
"Hey Minna! Öğretmenler toplantıdalar öğlene kadar ders boş!"-Kaito
Sınıf koptu.Vay be 4 ders boş bu iyi oldu.Sınavdan yırttık.Sıramdan kalkıp Kaito'nun sırasının yanına gittim.
"Dostum hadi çatı katına çıkalım yada müzik odasına gidelim.Dur yada-"
"Nereye gitmek istiyorsun baka! İstiyorsan okulu turlayalım, hem bende seni boğmak için yeni mekan keşfederim!"
"Hai hai, Len sakin...tamam buldum."
"Neyi?"
"Bana Meiko-san'ı ayarlayalım mı?"
"Neden biz? Üçümüz mü çıkacağız? bakaito"
"Dostum yardım etsen ölmezsin ama!"
"O kıza bulaşırsam beni ortadan ikiye ayırır ne yani LenLen mi olmamı istiyorsun?!"
"T-T *ağlıyor*"
"Ahh, duygularından eminsen niye onunla konuşmuyorsun?"
"...o kadar kolay değil"kızarmıştı.
"Hmmm yakında sınıflar aradı proje yapılacak.Eğer listeyi değiştirirsen belki onunla eş olursun ve yakınlaşırsınız?"
Bana sarıldı ve sıktı.
"Çok akıllısın Len, ARİGATO X3"
"Nandemona- bıraksana beni!"
"Tamam ben gidiyorum eğer ihtiyacım olursa mesaj atarım dostum yardıma gelirsin değil mi?"
"Evet evet hadi bay"
Koşarak öğretmenler odasının olduğu koridora gitti.Anlamıyorum o kadar çok seviyorsa neden gidio konuş-...ahh bende aynını yapıyorum değil mi? Koridorda yürürken bizimkileri gördüm.Rinto, Lenka, Rin, Miku ve Mikuo.Onların yanına gittim.
"Selam çocuklar"
"Selam"-Herkes söyledi.
"Hey Len, hafta sonu bizimkilerle lunaparka gideceğiz gelmek ister misin?"-Rin
"Hm aslında-"Rinto'ya baktım sırıttı.Ve kolunu Rin'in omzuna attı.
"Eh Lenny, işin var sanırım."-Rinto
"Gelmezsem sana benzeyeyim"
"O zaman kızlar için ufak bir şansın olur"-Rinto
"Kim kime laf koyuyor?"-Lenka
"Tamam tamam sakin-"-Rin
Tam biz konuşurken 1. Sınıflardan bir grup koşarak yanımızdan geçti ve biri bana çarptı.Ne mi oldu? RİNTO'NUN DUDAKLARINA GİRDİM.

Selam minna-san uzun süredir yb gelmiodu gomme. Sınavlarım bitti şimdi biraz daha girebilirim wattye.Bu bölümü biraz Naruto tarzı yaptım yani öpücük kısmını anlayan anladı XD neyse umarım hoşunuza gitmiştir wuhu öptüm~

Suki To KiraiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin