B-15

360 32 46
                                    

RİNTO
"Sen beni mi seviyorsun?"
Lenka şaşkınca yüzüme baktı.Sonra kıpkırmızı olup yukarı odasına koşarak çıktı.Hemen arkasından gittim ve kapıyı açtım.Ne sanıyorsunuz beni kapıyı tıklatmazsam n'olcak ki? Yorganı kafasına geçirmişti.Kaldırmadan konuştu.
"Bu huyun hiç değişmeyecek mi?"
Kapıdan söz ediyor.
"Sanırım hayır.Peki senin bu huyun değişmeyecek mi?"
Kafasını salladı.Evet biz hep böyleydik.Eminim %100 kesinlikle Lenka'nın gözleri dolmuştur.Kapıyı arkamdan kapatıp yavaş adımlarla gelip yatağın kenarına oturdum.Yorganın altından dürttüm.
"Hey ayıcık çıkta ordan öpeyim seni."
Elini suratına koyuyor.
"Hadi hadi bak herkes bu şansı yakalamaz."
Çıt çıkmayınca devam ettim.
"Lenka bak söyletme bana tanıyorsun beni."
Ahh egom batsın.
"Seni seviyorum."
Kesin içten içe gülümsüyor.
"Tamam sonra mutlu olursun bir öpeydim be kızım."
Yorganın altından çıktı ama sadece başını çıkardı.Yanına yaklaştım ve yüzümü yüzüne yaklaştırdım.Dudaklarımın değdiği şeyin onun dudakları değilde yorgan olması çok koydu ya.
"Lenka."
'Efendim' tarzından sesler çıkardı.
Yorganı çekip yanına uzandım ve üstümüzü örttüm.Yüzümü ona doğru çevirdim ve kollarımı beline sarıp kendime çektim.Yüzü kıpkırmızıydı başını göğsüme gömüp kollarını belime sardı.
"Ciddi misin Rinto?"
"Yok espiriydi gülsene."
"Ne zamandır?"
"Yok şaka değil ya hemen inan-"
"O değil.Beni ne zamandır seviyorsun..."
Sonlara doğru sesi inceldi be başını biraz daha gömdü.
"Uzun zamandır.Ne kadar olduğunu bilmiyorum ama sen benim dışımdaki herkese yakın davranınca beni sevmediğini düşünmüştüm zaten öyle olmadığını da öğrenince direk buraya geldim."
"Uhm...Rinto ben şey yani...seni seviyorum."
"Bir öptürmedin be kadın."
Sırıtıp ellerini yüzüne getirdi.Sonra bana baktı.Bir süre baktığı zaman...
"N'oldu?"
"Rinto sen bir odunsun!"
Heeee anladım.Henüz tam kurumamış yumuşak saçlarını geriye atıp ensesinden tutarak yüzünü kendime yaklaştırdım.Ve sanırım ilk öpücüğünü aldım.Ama maalesef benim ilk değildi.
Hatırladınız mı?
Len.
Hani gerizekalı olan.
Hani 'hadi len' dediğiniz.
Hani hem 'lan' hem 'Len' olabilen.
Çaktınız mı?
Onu daha derinden öpmeye başladım ve yatakta üstüne çıktım.Elim bluzunun eteklerine gittiğinde ondan ayrıldım ve gözlerine baktım.
LEN
"Hadi Rin geç kalacağız!"
Yukarıya bağırdım.Geç kalacaktık ama! Bizimkilerle buluşup sinemaya gidecek-lunaparkta coşacak-yemek yiyecektik.Gumi-Gumo ve Miku-Mikuo gelecekti.Rin merdivenlerde bağırdı.
"Tamam ya geldim işte"
Yanıma geldi ve kollarını bağlayarak bana baktı.Bende aynısı yaptım.
"Yarım saat 43 dakika Rin.Sen bu kadar süslenmezdin."
"Süslenmedim zaten! Tarağı ararken açık kalmış şampuan başımdan aşağıya döküldü.Mosmordu o yüzden banyoya girdim son-"
Elimle ağzını kapadım ve güldüm.
"Tamam tamam anladım hadi gidelim."
Elimi çekince o da bana gülümsedi.Evden çıktık.Hava buz gibiydi kasımın sonundaydık ve hava iyice soğumuştu.Ellerimi ceketimin cebine soktum.Eldiven giyecektim ama nasıl olduysa eldivenlerim kayıp.Dün gece kar yağmıştı.Bana eldiven verin ya! Rin koluma girdi.Eldiveni var zengin sarışın.Buluşma yerine vardığımızda herkes gelmişti.Yürümeye başladık.
"Hey! Rinny!"
Sesin geldiği tarafa bakınca kimi gördük? Tahmin edin.Hadii~
"Neruu~" Rin hemen kolumu bırakıp ona koştu.Sarıldılar.Ahh doğru ya daha beni halletmedi Rin.Neru bana yaklaştı.
"Merhaba Len-kun."
Elimi sallamakla yetindim.N'olmuş odunsam? Benim kaş gözlerime rağmen Bizim salaklar Neru'yu bizinle gelmesine ikna etti.Şimdi Rin bir yanımda Neru bir yanımda yürüyoruz.Kuo'lar el ele, Gumi'ler kol kola gezerken biz böyle oldu mu bak? Neru bana yaklaştı.Sakin sakin yavşamaz herhalde insan içinde.Elimi tuttuğunda elimi hızla çekip bakmadan rasgele bir yeri işaret ettim.
"Aaa oyuncak."
"Len orası victoria's secret!" Rin gözlerinde alevlerle bana bağırdı.Tabi benim duyabileceğim bir şekilde.
"Y-yok ben o-onu-"
"Len-kun çok sapıksın." Neru'ya baktım.Niye kızardı lan bu?!
"H-hayır ya-"
"Hadi hızlanın çocuklar!"
Miku bize önden bağırdı.Sinemaya doğru yürümeye başladık.Yine korku filmi ama bu sefer gerçketen korkunçtu yani kapağa bakarsanız sizde anlarsınız.Benim sakura çiçeği aynı zamanda çetin ceviz Rin'im bile korkar bu filmden.Girdik oturma sıramız sırasıyla:Kuo,Miku,Gumo,Gumi,Neru,Ben,Rin.Film gibi ya ben niye ortadayım? Filmin yirminci dakikasında falan Neru bana yanaştı.Gir içime istersen.Dalağımı midemi çıkar kendini sok oraya.Fazla canice oldu dimi. Rin ise kendi yerinde koltuğa sinmişti.Rin'e bakıp dürttüm.
'Ne oldu?' Dedi ağız hareketleriyle.
Bende 'elini aşağıya indir' yaptım.
İlk önce 'ha?'lasa da sonra elini aşağıya indirdi.Elini tuttum.Hem Neru'da görmez.Jumpscare çıkınca Neru koluma girdi.Gerinmiş gibi yaparak ondan kurtuldum.Sinemadan çıkınca lunapark için yola koyulduk.Bir yerde yemek yemek için oturduk.Biz erkekler yemekleri almak için gittik ve kızları masada bıraktık.
"Gumo Mikuo."ikisi de bana dönünce iki elimle ikisine de patlattım.
"Hey bu ne içindi!?"-Gumo
"Acıdı."-Mikuo
"Şu kızı neden çağırdınız siz ya!? Yada neden olmaz demediniz?!"
"Ben senin kadar odunlaşmadım Len :<"-Gumo
"Miku benim midemi çıkarırdı."-Mikuo
"Şu çocuk senden daha dürüst."
"İyi be"-Gumo
"Niye taktın ki kafana?"-Gumo
"Yanaşıyor bana ve sevgilimin yanında!"
"Kafiyeli oldu"-Mikuo
"Ah Şu Neru o muydu?"-Gumo
"Offf neyse işte!"
Yemekleri alıp masaya döndüğümüzde ben Rin'le Neru'ya baktım.Hiç kimse konuşmuyordu.Rin sol elini sol yanağına koymuş dirseğini de masaya yaslamıştı.Morali bozuk gibiydi.Neru ise kollarını bağlamış kızgın bir şekilde soluyordu.Biz masaya gelince hepsi normala döndü.N'oldu biz yokken?

GOMMENESAİ GOMMENESAİ GOMMENESAİ!!!!! İşte yb yazamadım çünkü bir gün geç geldik eve bir de hasta oldum evi toparladık falan odamla hasret giderdim ama işteeee.Beğendiniz mi?

Suki To KiraiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin