LEN
"Rin!"
Koşarak onun karşısına geçtim ve ellerimi yanaklarına koydum.
"Rin! N'oldu sana?! Bana doğruyu söyle "
Yüzüme baktı.Sonra ağlamaya başladı.Ellerimi çekip ona sarıldım.Biraz o şekilde kaldıktan sonra onu belinden tutarak benim evime götürdüm.İçeri girdiğimizde farkettim.Rin'in bacakları da aynı durumdaydı.Rin koltuğa oturdu bende önüne çömeldim.Cevap beklediğimi farkedince konuşmaya başladı.
"Dün biz ona şakayı yaptıktan sonra...çok sinirlendi.Tabiki de benden çıkardı.Senden nefret ediyor.Bir o kadar da benden." daha fazla konuşalım istemedim zaten yüzünden onu bir tek dövmediği anlaşılıyordu.
"Tamam Rin.Sen burada bekle ben geliyorum."
Sehpadan peçete alıp ona verdim.Ve telefonumu alıp mutfağa geçtim.Kaito'yu aradım.
"Alo? Len bir sorun mu var?"
"Evet.Kai ben ve Rin için okuldan izin alabilir misiniz?"
"Tabi olur da...kötü bir şey mi oldu?"
"Boşver.Görüşürüz"
"Görüşürüz"
Telefonu kapatıp.Çekmeceden batikon ve yara bandı; buzluktan buz aldım.Ve Rin'in yanına döndüm.Bacağının yanına oturdum.
"Yaralarınla ilgilenmedin mi?"
"Yapamadım diyelim.Sabah aceleyle suratıma bir kaç yara bandı yapıştırdı o kadar."
"Anladım..."
Bacağındaki bir kaç morluğa buz koydum.Tabiki ben onun bacaklarına dokunurken sakin değildim bu kız benim evimde güvenli olamaz!
"Ah! Soğuk." Rin titredi.Kış ayındayız ve ben terliyorum.Kalkıp yanına oturdum ve yüzünü bana çevirdim.Tamam bu çok garip.Yüzündeki yara bantlarını çıkardım.Batikonu pamuğa damlatıp dudaklarındaki ve kaşlarındaki patlaklara sürdüm.Onun yüzüne bu şekilde dokunmak ve yakın olmak beni feci derecede geriyordu.
"Hnn.Len-"
"Özür dilerim.Acıdığının farkındayım ama bunu yapmak zorundayım."
"Önemli değil ama- ahh biraz daha nazik olabilirsin."
"Gomme"
Elimi hafifleştirdim.Rin bana bakarken elimin titrememesi zordu.Bitince yara bantlarını yapıştırdım.
"Ben yukarıdan kremi getireyim."
"Tamam"
Yukarıya çıkıp morluklar için krem ve bacaklarını sarmak için bir şeyler aldım.Aşağıya tekrar indiğimde Rin'i başını arkaya yaslamış dinlendiğini gördüm.Acaba benim yanımda rahat mı? Yanına tekrar gidip bacaklarındaki morlukları krem sürmeye başladım.
"Len? Hasta mısın? Yüzün kıpkırmızı."
"Uhm o mu? Yok şey...yanlışlıkla yüzüme sinek ilacı sıktım." Zeka is perfek.
"Tamam"
Bacaklarını sardıktan sonra yüzüne krem sürüp eşyaları topladım.Rin'i o eve geri yollayamazdım.Böyle bir şeyi ona yapamazdım...
"Rin" gidip yanına oturdum.
"Hm?" Sesi çok boğuk ve yorgun geliyor.
"Seni oraya geri yollayamam biliyorsun."
"..." Başını yastığa koydu.
"Benimle kalmak ister misin?" Başını kaldırdı.
"...Len" bana sarıldı.N-ne oldu ş-şimdi?!
"Teşekkür ederim.Her şey için." Gömleğimin hafiften ıslandığını hissedebiliyordum.Şimdi cevabı evet mi? Sarılmasına karşılık verdim.
"Önemli değil Rin. Teyzen ne zama çıkıcak?"
"Yarım saat sonra." Benden ayrıldı.
"Eşyalarımı almaya gidelim~"Gülümsedi.İstemsizce bende.Yarım saat sonra Rin'in evine gittik ve onun kıyafetlerini ve işine yarayacak eşyalarını aldık.Ve eve geri döndük.
"Rin sen benim odamda kal ben Misafir odasında kalırım."
"Emin misin Len? Senin odanı işgal etmek istemem-"
"Saçmalama lütfen.Sen benim odamdasın"
"Tamam o zaman."
Rin benim odama girdi arkasından ben girdim.Elimdeki bavulu yere bıraktım Rin'de çantasını yatağıma koydu.Sanırım biraz onu rahat bırakmalıydım.Ne kadar azmış olsam bile...
"Hey Rin, istersen sen giyin ve biraz uyu."
"...aslında olur."
"Tamam... İstediğin bir şey var mı?"
"Hayır.Len."
"Efen-" Sözlerim Rin'in bana sarılmasıyla kesildi.Ama ciddiyim neden benim hormonlarım bu kadar psikopat? Ona karşılık verdim ve kollarımı beline sardım.
"Teşekkür ederim Len...Benim arkadaşım olduğun için."
Arkadaş.
Benden ayrıldı.
"Tamam gidebilirsin." gülümsedi.Bende odadan çıktım ve kapıyı arkamdan kapadım.
Arkadaş.
Bu kelime bana çok koyuyordu.Aşağıya indim ve kendimi koltuğa bıraktım.Doğru ya. En iyi arkadaşına aşık olan ben.Boşa umutlanma Len.Bu biraz zor...Ertesi Gün
Sabah beni Rin uyandırdı.Beni Rin uyandırdı.Kolumdan dürtükleyerek ama.
"Len-Len-Len. Hadi uyan okul vakti~"
"...hayır?"
"Kalk hadi."
"Nope"
"Tamam o zaman..."
Rin üzerimden yorganı çekti ve başıma bir kova buzlu su döktü.
"AHHHHH!!! Rin! Çok soğuk!!!"
"Hahahhahah sana kalk dedim Len hahah!"
Rin okul kıyafetini giymişti.Ve gayet iyi görünüyordu.Yaralar dışında tabi.
"Tamam çık odamdan giyineceğim hem kremi sürdün mü sen?"
"Vermedin ki."
"Tamam ya bekle geliyorum."
Rin odamdan çıktı.Bir dakika....KAFAMI ÇARPMADIM!!
Hazırlanıp aşağıya indim.Rin eline bir kurvasan almış yiyordu.Yanına gidince bana da bir tane uzattı.Alıp yemeye başladım.
"Hey Len Neru'yu hatırlıyor musun?"
"Huh? Hmm... Ha şu sür- yani kız."
"Evet.Bir kaç gün sonra buraya geliyormuş ve uzun bir süre burada kalıcakmış."
"Peki?"
Kahretsin! Neru Rin'in kuzeni.Çok iyi anlaşıyorlar ve Birbirlerini üzmemek için her şeyi yaparlar.Şahsen ben ondan nefret ediyorum.Böyle nasıl desem.Oynak, gerizekalı, gösteriş manyağı, mal, vb. Ve bir sorum var.Rin'in bilmediği bir sorun. Geçen yaz Rin'in erkek kuzeninden Neru'nun bana aşık olduğunu öğrenmiştim.OKUYUN PLS
Selamünaleyküm minna!!! Bir süredir yb gelmiyodu çünkü bölümün sonunu bi türlü yazamadım.Ama dedim şimdi bi yatmadan yazam diye işte tadaaa!! Bu arada yeni fanfice başlayacağım bir süre sonra o yüzden birkaç sorum var:
İncest sever misiniz?
Başka bir vocaloid shipi yapam mı?
Gruvia, Nalu ve Jerza seven?
Dramaya katlanabilen?
İçinde hiç drama olmayan sever misiniz?
Bu kadar! Neyse öpüldünüz zuhaha~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Suki To Kirai
FanfictionRin ve Len birbirini seviyor.Rinto ve Len biririnden nefret ediyor.Rin ve Len çocukluktan arkadaştır.Len Rin'i severken Rin Len'i arkadaşı olarak sever.Olaya Rinto girince Len artık kendini mallıktan alıkoyamaz.2.hikayem umarım seversiniz.Komedi ağı...