Post Malone - Circles
6. BÖLÜM: Arkadaş olamamak.
•
•
•"...Magazine Star ekibimizin yakaladığı yeni görüntülerin gösterdiği üzere, dünyaca ünlü şarkıcı V'nin bir konuğu var! Kendisi ünlü şarap markası Masseto'nun, Londra'daki şarap fabrikasının ve diğer fabrika zincirlerinin sahibi olan Erch ailesinin tek hissedarı Ymir Erch, millet! Uzun zamandır kadrajlarımıza girmemişti, onun kameralardan ve skandallardan uzak bir iş adamı olduğunu zaten biliyoruz. Fakat yakın arkadaşı V için bütün bunları göz ardı etmiş gibi görünüyor!
İkili akşam saatlerinde dışarı çıktı, birlikte sokak sokak dolaştılar ve bir restoranda yemek yediler. Sonrasında da birlikte V'nin evine gittiklerini gözlemliyoruz fakat yoğun önlemlerden dolayı fazla bilgi ve fotoğraf alamadık. Yine de, restoranda yemek yerken Ymir Erch'ün Kim Taehyung'un dudağına parmağını sürttüğü samimi bir fotoğraf karesi bomba gibi düştü gündeme. İkili oldukça yakın, henüz bir açıklama gelmese de, Kim Taehyung'un eşcinsel bir birey olma ihtimali çokça yüksek olduğundan, Ymir Erch ile aralarında bir ilişki olabileceği ihtimalini düşünüyoruz. Bakalım gelişmeler neler gösterecek. Takipte kalın!"
"Siktiğim habercileri!" diye bağırdı Jeremie sinirle. Ardından elinde tuttuğu telefonunu sıktı ve normal bir insanın kolay kolay yapamayacağı şekilde güç uygulayarak avcu arasında paramparça etti. Yere düşen telefonun parçalarına bakarken ise öfkesinin hala geçmediğini düşünüyordu. Bu yüzden hızla ortadaki ufak cam masanın üzerindeki işlemeli vazoyu aldı ve "Siktiğimin Ymir'i!" diye bağırarak onu da duvara fırlattı. Tuzla buz olan pahalı vazo umrunda bile değildi. Kanı hala öfkeyle kaynıyordu. "Sikeyim! Aşağılık herif! Niye geldiyse buraya?! Her şey onun yüzünden! Çıldıracağım." Geniş salonda bir o yana bir bu yana ilerlerken kendi kendine konuşuyordu. Jeremie, haber kanallarını hiç sevmezdi, onlara malzeme vermekten çekinmezdi ve bir daha da haberlere dönüp bakmazdı. Fakat bugün bir şeyler değişmişti. Bugün baş düşmanı Ymir buradaydı, bu yüzden bütün gün yaptığı tek şey koltuğa oturup elinden düşürmediği telefonuyla Victor hakkında çıkan güncel haberlere bakmaktı.
Ve bütün bu yaptıklarına rağmen hala ondan nefret ettiğini iddia edebiliyordu.
Jeremie Jeon, gerçekten kafası karışık bir adamdı. Ne istediği hakkında hiçbir fikri yoktu. Önünde tonla engel vardı ve bu engeller sadece onun kafasını bulandırıyordu.
Uzun kızıl saçlarından geçirdi kemikli büyük ellerini. Ardından yüzünü sıvazladı ve çenesini sıktı. Öfke kontrol bozukluğu yaşadığı oldukça açıktı. Çok çabuk öfkeleniyor ve önüne çıkan her şeyi kısa bir sürede dağıtıyordu. Normalde rahattı, bir şeyin üstüne fazla düşmez ve spontane gelişen olayları severdi fakat Victor onun bütün duygularını açığa çıkartmayı başarıyordu.
Victor, onun zayıflığıydı, her ne kadar kabul etmek istemese de.
Gözünün önünden o fotoğraf gitmiyordu. Ymir'in işaret parmağının Victor'ın kalın ve dolgun dudağı üzerinde dolaştığını düşündükçe kanı öfkeyle kaynıyordu. Yumruklarını sıktı ve gözü dönmüş bir biçimde etrafında döndü. Sinirini çıkartacak bir şeye ihtiyacı vardı. Bu yüzden gözüne koltuktaki kırlentlerden birini kestirdi ve onu eline alıp yüzüne bastırdı. Boğuk çığlığı kırlentin yüzeyi tarafından bastırıldığında uzun tırnaklarıyla çekiştirip yırtmaya başladı. Zavallı kirlentin emek kokan el işi işlemeleri ve yumuşak kumaşı Jeremie'nin acımasız elleri tarafından saniyeler içinde yok edildiğinde ve içindeki pamuklar dışarı fırladığında, artık kırlent paramparça olmuştu. Jeremie yüzüne fırlayan ve görüşünü kapatan pamuklara karşı daha da öfkelendi ve ufak bir çocuk gibi yerinde tepinmeye, ayaklarını yere vurarak sızlanmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VILLAIN | tk
Fanfiction"Zihninle oynamam cidden bu kadar şaşırtıcı mı? Sana bir ödülmüşsün gibi davranıyorum, Sonra da seni kenara atıyorum." [rockstar!tk] [vampire!au] [enemies to lovers] dom!gguk pio