2

4.2K 592 912
                                    

2. BÖLÜM: "İnan bana, daha hoş bulamazdım."



30 Nisan 2020, ABD, New York

"Son zamanların popüler solo sanatçılarından biri olan V, son parçası Beast ile 24 saatte en çok izlenen MV rekorunu kırdı. Rekorun önceki sahibi yine kendisiydi. ROYAL95 albümünün başlık şarkısı olan Teeth de geçtiğimiz 1 yıl boyunca listelerdeki hükümdarlığını sürdürmüştü.

V, çıkardığı şarkılarda her zaman çarpıcı anlamlar bulunduran bir sanatçı oldu. Hayranları arasında çoğu şarkısında tek bir kişiye yönelik seslenişlerde bulunduğu teorisi dolaşmakta. Anlamlara dikkatli bakılacak olursa da bir erkeğe seslendiği tahmin ediliyor, bu da hayranlarını V'nin eşcinsel olma ihtimalini düşünmeye itiyor.

Bu ihtimal hala yerini koruyor zira son çıkardığı şarkısı Beast'in sözleri yine o kişiye yaptığı çağrıları pekiştiriyor gibi görünüyor. 'Vücudumu boya, tuvalin olacağım.' , 'Bir bakış ve benimsin.' , 'Kaçacak yerin yok çocuk.' gibi oldukça iddialı ve çarpıcı sözlere sahip olan şarkıda V'nin bir erkeğe seslendiği teorisi akıllara kazınmaya başlamış durumda.

Şimdilik sanatçıdan gerekli açıklama gelmediği için bu teoriler sadece laf üzerinde kaldı. Fakat hayranlar hala tetikte ve V'nin her şarkısında kirli sözler eşliğinde bahsettiği kişiyi merak ediyor."

"Victor Kim, yine bildiğini yapıyor demek." dedi Jeremie elindeki telefonu kenara koyup kıkırdadığı sırada. Oturduğu geniş deri koltukta arkasına yaslanmış ve gözlerini kapatmıştı.

Victor, son karşılaşmalarından sonra uzun bir süre boyunca ortalıktan kaybolmuştu. Jeremie de bunu fırsat bilerek rahat bir nefes almış, birkaç yıl boyunca bulunduğu yüzyıla adapte olmaya çalışmıştı. Açıkçası bu duruma gelmeyi pek planladığı söylenemezdi. Her şey aniden gelişmiş, Jeremie kendini bir anda sahnede bulmuştu.

Sahne ışığı, hayranların çığlıkları ve tezahüratları, Jeremie Jeon.

Bunlar Jeremie için bir hazine değerindeydi artık. Bin küsur yıllık hayatında, oradan oraya koşmuş, birçok şey denemiş, birçok yerde farklı kimlikler, sıfatlar ve konumlarla bulunmuştu fakat 21. Yüzyılın müzik camiası, onun ruhundaki açlığı tamamen dindiren yegane şey olmuştu.

Jeremie bu mesleği elde ettiğinde ve eli o elektro gitarı kavradığında kendi gerçekliğine göre 500, çevresinin bildiği üzere ise sadece 23 yaşındaydı. Pürüzsüz yüzü, şekilli ve kalıplı vücudu, her alana hitap eden yetenekleri ve melekleri kıskandıran sesiyle, bulunduğu yüzyılın en çekici adamlarından biri olma ünvanını üzerinde taşıyordu. Açıkçası, böyle anılmaktan memnundu da. Jeremie Jeon, ya da, bu yüzyılın ismiyle anılacak olursa Jeon Jungkook; ilgiyi üzerinde toplamayı her zaman çok severdi.

O, basit bir tamirciyken, bir fırıncıyken, ya da hiçbir işi olmayan bir adamken bile ilgiyi her zaman üzerine çekebilirdi. Bu düzen, şu anki yüzyılda da herhangi bir değişiklik göstermemişti. Tek fark, bir rakibi oluşuydu. Bu rakip ise, doğduğu andan itibaren sonsuzluğa kadar uzayacağını bildiği bu rekabetin diğer çetinceviz oyuncusu Victor Kim, namıdiğer 21. yüzyılın en popüler sanatçılarından biri olan Kim Taehyung'du.

Jeremie'ye göre Victor, ilgi arsızının tekiydi. Öyle ki, Jeremie ilgiye kendisinden bile daha fazla ihtiyacı olan bu adamın oyunbozan olduğunu düşünüyordu. O, sırf Jeremie'ye ulaşabilmek için sesini ve güzelliğini kullanarak bütün dünyaya adını duyurmuştu. Asıl amacı Jeremie'nin dikkatini çekmek, ona açık açık meydan okumaktı. Onun elinden kendine ait olan broşunu almış ve peşini bırakmış olmasına rağmen Victor asla ve asla ona rahat vermiyordu. O günden sonra bir daha karşılaşmamışlardı, fakat yine de tanınmaya başladığı andan itibaren kendisini onun gözüne sokmak için elinden geleni yapıyordu.

VILLAIN | tkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin