+41**:
+41**:bence evlenmeliyiz hemde bu seneAnılcankaya:ne bu şimdi?
+41**:okulda zor durumda bırakmak istemezdim utangaç bakışlarının telefonu elinle kapatman çok tatlı.
Anılcankaya: bununla mı zor duruma sokacaksın beni
+41**:
+41**: fikriniz değişti mi beyefendi
+41**:değişmiş gördüğüm kadarıyla yüzüne bak garip haller aldı
Anılcankaya:siktir git ya
+41**: ayıp alındım gucendim
Anılcankaya: ijim vra yzma kadrs
+41**: anladım ben senin işini ;)
Görüldü
Arkama yaslandım. Küçük banktan koca bahçeyi izliyordum. Öğle telefünde sevgililer etrafta yiyişirken kaltaklar kavga ederken ben onun tuvaletten çıkmasını bekliyordum. Bir elimde tostu yiyordum. Yemek demek az kalırdı tabiri caizse hayvan gibi yiyordum. Onunla konuşmanın tek yolu buydu. Aciz hissediyordum buna mecbur kaldığım için ama beni görmemesi deli etmişti artık beni bende bu yoka başvurdum.
Tuvaletten çıktı. Dükkanı açık unutmuştu. Arkadaşları dalga geçerdi yazsam mı bilemedim.
+41**: piç arkadaşların dalga geçsin istemiyorsan ölü evinin kapısını kapat.
Anılcankaya: ne
Anılcankaya: hee
Anılcankaya: ölü evi olduğuna emin misin güzelim?
+41**: beni güzelime düşen kaltak eski sevgilin mi sandın yakışıklım
Anılcankaya: güzelim dememe düşmene gerek yok beni bu kadar izlediğine göre bana düşüyorsun?
+41**:etrafına bakınmayı kes beni hep gördün ama hiç fark etmedin
Anılcankaya:gelip konuşsan fark ederdim?
+41**:gelip konussam diğer kızlara yaptığın gibi yapardın taş kalbin aşık olmayı tatmamış çünkü hepsiyle yatıp ayrıldığın her yerde konuşuluyor.
Anılcankaya:sende benimle yatmak için yazmıyor musun?
+41**: hayır aptal herif
"seninle konuşmanın tek yolu bu olmasa yapmam" diye söylendim. Onu izledim. Kasları çatıldı sonra gülümsedi sonra tekrar çatıldı.
Anılcankaya: sen kimsin?
+41**: bahçedeki kalabalıktaki kişilerden biri
Görüldü