9 (+18) rahatsız olacaklar okumasın

5.4K 78 13
                                    

Dudaklarını hunharca nefesimiz kesilene kadar öperken arada dişleyip inlemesini sağlıyordum. Nefesimiz kesilince soluklanırken üstünü çıkardım birbirimizin önünde kıyafetsiz kaldığımızda onu delicesine istiyordum.

Vücudumu süzdü dudaklarımı ısırdım hızlıca boynuma eğildi küçük buseleriyle başladığı boynumu emmeye ısırmaya başladı inliyordum inledikçe daha çok sertleşiyordu. Boxerini çıkardı bu kadar büyük beklemiyordum resmen bir dev saklıyordu. Damarlarını incelemeye vakit bulamadan bileklerimi tek eliyle tutup içime girdi. Zevkten dört köşe olmuştum her saniye daha da çok zevk alıyordum. İnlemelerimiz birbirine karışıyordu.

İçimden çıktı ikimizde boşaldık. "Çekmece" dedim komidinin çekmecesini işaret ettim. Çekmeceyi açtı. Kelepçeleri eline aldı. Gülümsedi. Kelepçeleyde bileklerimi yatağa bağladıktan sonra odadan çıktı. Nereye gidiyordu? beni böyle bırakıp gidicek miydi? İçim içimi yerken elinde bir şeyle odaya girdi. Elindeki çikolata sosunu boynuma boynumdan köprücük kemiğime göğüslerime karnıma bacaklarıma ve kızlığıma döktü.

Yavas yavas vücudumdaki çikolatayı yalamaya emmeye başladı. Boynumu mosmor ettiğine emin olmuştum. Sıra göğüslerime geldi göğüslerimi hunharca emerken aldığım zevki kelimelere dökemezdim zevkten gözlerim kayıyordu. Isırmaya başlayınca iniltilerimin sesi yükseldi. Göğüslerimi sonunda geçip karnıma indi daha aşağı ,daha aşağı inmeliydi vajinamı emmesi için deliriyordum. Kasıklarıma ve daha sonra vajinama indi. Dilini usta bir şefin ince dokunuşları gibi vajinamın etrafına tanıttı. Emmeye başladı , o emdikçe tüm algılarım aklımı , bedenimi terk ediyordu. Daha sonra dilini içime soktu ıslak biraz da ıslaklığın soğukluğu içimi ürpertti. Diliyle içime işleyen darbeleri bedenimi titretiyordu. Bacaklarım titriyordu zevkten aklımı yitiriyordum. İlk deneyiminde boşalan kaç kız vardır dünyada bilmem.

Yıllardır bedenimi sakladığım herife bak sen ustalıkla vücudumu hayran bırakmıştı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 01, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Nude texting°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin