4

22.2K 294 21
                                    

Anılcankaya: bi nude?

+31**: 👁️👄👁️

+31**: numaram nasıl?

Anılcankaya: Hdiahdiabxoandsjaondoa

Anılcankaya: bende almak istiyorum öğretsene nasıl aliyosun?

+31**: Niye hedef yaptığın yeni kız asudeye anonim yaz diye mi? Asude fazla wattpad okuyor kesin düşerdi bu taktiğe

Anılcankaya: öğret işte

+31**: yoo

+31**:

+31**: markete gidicem umarım karşılaşmayız

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

+31**: markete gidicem umarım karşılaşmayız

Anılcankaya: ne tesadüftür ki bende gidicem umarım karşılaşırız

+31**: :))

Üstümü değiştirdim başka şeyler geçirdim bu halde markete mi gidilirdi ben delirmedim. Nisan ayında olmamıza rağmen hala soğuk olan havayla dövüşmek istemedim. Kalın yeşil kazağımı ve siyah eşofmanımı çektim. O da attığım fotodaki halimi markette arayıp dursun.

Aşağı inerken apartmanda karşılaştık. Başımla selam verdim ama görmemezlikten geldi. Ya da görmedi. Umarim görmemiştir. Markete giderken ben onun önüne geçip yürüdüm. Donmuş pizza bulmak için markette dolandım. O da aradığını bulmak için dolanıyordu .Saçımı kulağımın arkasına attım. Telefonuma gelen bildirim sesiyle telefona baktım.

Anılcankaya: hangi markettesin.

+31**:bilmem

Telefonu cebime koydum. Üç pizza çıkardım buzluktan. Sonra bir müzik çalmaya başladı. Telefonumun zil sesi.

Loveadam arıyor...

Elimle ağzımı kapattım. O olduğum yere gelirken ben telefonu hızlıca kapatıp. Pizzalarla uzaklaştım onun geldiği tarafın öteki tarafına koştum.

Kasaya gidip alışverişimi tamamladıktan sonra çıktım marketten. Kapıdan içeriye baktığımda onun daha orada gezindiğini gördüm.

Eve gittim. Ailem evde yoktu beraber sözde iş gezisine gitmişlerdi. Oysaki 5 yıldızlı otele kalmaya gidiyorlardı sanki bilmiyordum.

Anılcankaya: boşu boşuna gezdirdin beni

+31**: hava almış oldun.

Anılcankaya: seni görmek istiyordum

+31**: markete girmedim bir ağacın arkasından markete girdiğini gördüm bir kızla

Anılcankaya: üst komşum o aynı sınıftayız

+31**: biliyorum

Anılcankaya: bu kadar gözlem de aştı artık he

+31**: yo

Balkona çıktım. Biraz gür bir sesle şarkı söylemeye başladım. İnsanlar hep sesimin güzel olduğunu söylerlerdi. Söylemekten çekinirdim fakat o duysun istedim.


Nude texting°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin