Okula daha ilk günden geç kalmıştım. Bu arada ben Y/N. U.A Lisesine gidiyorum giriş sınavını 3. lükle bitirdim.(başarılı jojuk işte jkjsiwj)
Koşa koşa okula girdim ve 1/A sınıfını aramaya başladım tam bulamadım diye sızlanırken ayağım bir şeye takıldı ve yere düştüm. Bu şey solucana benziyor ama bu kadar büyük solucan var mıydı ya- bir dakika bu solucan değil uyku tulumunda bir adam.Y/N: Çok özür dilerim.
Aizawa: Tamam.
Y/N: Sıkıntı olmazsa size bir soru sorabilir miyim?
Aizawa: Sor
(Yalnız Aizawa biraz odun oldu ama ilerde neler neler olacak)
Y/N:1/A sınıfını nerede?
Aizawa:Ben 1/A' nın sınıf öğretmeniyim. Benimle takip et .
Yazar'ın Hayali: Tamam Aşkım
Gerçekler:Tamam sensei
Aizawa:Bu arada okulun ilk gününden geç kalmak sencede garip değil mi.
Y/N: Bir daha olmayacak sensei.
Yn ile Aizawa 1-2 dk sonra sınıfa ulaştılar.
Yn P.O.V
Hoca çok garip, uyku tulumu ile yerde uyumak nedir . Ohaaa sınıf kapısına bak lan , rahat 2-4 metre var. Tabi burada suç bu kapıyı yapan değil, nerden bilsin benim gibi kısa insanlar olduğunu.Aizawa: Geç içeri
Y/N: Peki sensei
Kapı açıldığı zaman herkes bir anda bana bakmaya başladı, neye bakıyorlar işte okula geç kalmış bir kız işte Allah Allah.(bu arada yazmamış olabilirim Y/N Türk ve Müslüman)
Aizawa: Kendini tanıt.
Y/N:Ben Y/N Suzuki Özgünlüğüm melek kanatları umarım iyi anlaşırız.
Aizawa:Yerine geçebilirsin.Oturacak sıra araken gözümü en arka sıraya kestirdim ve çantamı koyup oturdum. Yanımda Pomeranian' a benzeyen bir tip vardı.Bana tip tip bakıyordu. Ama bakış bakış değil birazdan öldürecek o derece.Sora önüme döndüm. Hoca kendini tanıttı vesayri .
Aizawa:Herkes kıyafetini giysin ve aşağıya gelsin.
Tüm sınıf: TAMAM SENSEEII!!!Yeni kitabın ilk bölümünü yazdım. Benim hoşuma gitmedi ama inşallah sizin hoşunuza gider. Şunu yazmadan yapamayacağım bu bölümü yazarken hep aklıma sensei deme lazım olur vb. saçma sapan her türlü şey geldi. Bir dahaki bölüm 10 oy da gelicek kendinize çok iyi bakın- pardon kendine çok iyi bak Y/N.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aizawa×Reader
RomansaBu kitapta Öğrenci Öğretmen ilişkisi bulunmaktadır, sevmeyenler okumasın.