🎉Pemenang🎉

46 9 4
                                    

Assalamualaikum dan selamat malam. Akhirnya selesai juga anime award 2021 ni. Mesti ada yang masih tertanya-tanya lagi, kenapa lama sangat penilaian anime award 2021 ini dilakukan?

Sejak awal lagi saya dah memaklumkan bahawa award ini mengambil masa yang sangat lama. Kesihatan saya selalu tak mengizinkan saya. Jadi, memang 'berjanggut' menunggu kan?🌚😂

Walau bagaimana pun, syabas kepada peserta yang tabah menunggu award ini tanpa unpublished buku. Terima kasih diucapkan👏👏👏

Rules tetap rules. Tapi, apa yang saya lihat. Setiap buku tak ada lah teruk sangat melanggar rules. Ada tu ada lah. Tapi sikit je. Maka, saya cuma tetapkan rules tentang unpublished buku saja. Jadi, buku yang di unpublished semasa 'status: penilaian', automatik terkeluar daripada senarai penyertaan.

Komen-komen yang saya telah tinggalkan di buku masing-masing, saya harap tak ada lah yang berasa tersinggung. Saya rasa insecure betul😭😂 risau sangat. Takut kalau ada yang tersinggung dan pendam perasaan ketika membaca semua komen saya. Komen saya, biasa2 je. Tapi entahlah. Maybe sebab saya tak biasa komen di buku orang 😅 so sebab tu lah insecure lain macam. So kalau ada yang tersinggung, saya minta maaf sangat-sangat.

Oh ye, untuk anime award 2021 ni tak ada tema anime😂 ada idea tapi nanti nama dekat hadiah tu jadi peliklah pula. Nanti korang mesti tak nak letak kat buku korang😭 so random je la kali ni😂

Btw,

Ini adalah hadiah sticker untuk peserta.

Hadiah di ambil daripada sini saja. Boleh screen shot untuk ambil hadiah. Maaflah, buruk.

 Maaflah, buruk

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
The Anime Award 2021 (CLOSED)Where stories live. Discover now