1.Bölüm..🔮

0 0 0
                                    

"Evet tabiki neden, nasıl bu kadar bağlandığımı bende bilmiyorum. Çok acı deneyimler vesayre vesayre ne olursa olsun asla pişman değilim iyiki iyiki..."

...

Merhaba ben NİSA BARÇIN 16 yaşındayım. Ve evet lise öğrencisiyim 10. Sınıf ahh neden hayatımız boyunca birdaha kullanmayacağımız bilgileri öğrettirlerki.

" Nisaa kalk hadi saat 06.18 ölü bit gibisin zaten yavaş hazırlanıyorsun bu seferde geç kal ve öğretmenin kızınız yine geç kaldı diye beni ararsa bu sefer bu konuyla baban ilgilenecek hadii". Diye seslendi annem haklıydı evet yavaştım ama kim sabahın 6 sında kalkıp hızlıca hazırlanabilirdiki değil mi?."Alarm kurdum anne alarm çaldığında kalkacağım biraz rahat bırak lütfen". Deyiverdim anneme bir anda.Uyku çok tatlı geliyordu sıcak yatağımdan çıkıp o kadar hazırlık yapıp okula yürümek zor geliyordu.Alarmım çalana kadar gözlerimi kapatayım diye düşünerek gözlerimi kapattım ve tam kendimi uykunun sımsıcacık kollarına bırakacakken alarmım çalmaya başladı 06.20. "Ooff".

"Nisa harçlığını mutfak masasına bırakıyorum kızım yemeğinde hazır". "Tamam anne". Evet hafta yine kendini başa sarıyordu okulun 2.ci haftasıydı ve yaz tatili boyunca açılmasını iple çektiğim okuluma gitmekten sıkılmıştım bile. Yatağımdan ayaklarımı sarkıtıp dakikalarca öyle yerdeki halının desenlerini inceledim sonra silkelenip kendime geldim kalktım ve banyoya gidip yüzümü yıkadım ayılmam gerekiyordu. Ellerimide yıkayıp ellerimi ve yüzümü kurulamadan çıktım banyodan odama geri geldim ve okul formamı akşam annemin ütüle demesine rağmen üşendiğim için sabah ütülerim diye geçiştirdiğim aklıma geldi. "Ahhh hayıırrr."

"Noldu nisa?".

"Yok birşey anne". Eğer anneme bunu söylersem bunu en az 2 gün boyunca anlatıp duracak en iyisi hemen yapmak. Hemen ütüyü aldım ve içine su koydum fişini prize takıp ısınmasını beklerken mutfağa gidip su içmek istedim ve mutfağa yöneldim. Annem yine benim için döktümüştü ekmekler kızartılmış, yumurtalar haşlanmış,börekler yapılmış çay hazır reçeller koyulmuş. zeytinler hazır, peynir dilimlenmişti. Yani bir kahvaltıda olabilecek herşey vardı sanırım. Masaya oturup atıştırmaya başladım canım istemiyordu ama mide bulantımı bastırması için buna ihtiyacım vardı. Yavaş yavaş yemek yerken bir yandan dün mutfakta kek tarifi izlerken una bulamış olduğum telefonumla oynuyordum.Evdeki wifi ağına bağlandım ve snapchatten bildirim yağmuru geliyordu.

SNAPCHAT:
Kemal adlı kullanıcıdan
Zeynep adlı kullanıcıdan
Özgür adlı kullanıcıdan
Defne adlı kullanıcıdan
Sude adlı kullnıcıdan
Birkan adlı kullanıcıdan
Şerife adlı kullanıcıdan

"Off ne kadar işsizsiniz ben kahvaltı yapmaya üşeniyorum" diye kendi kendime söylenirken birden aklıma prizde takılı unuttuğum ütü geldi masadan bir hışımla kalkıp koştum ve odama girdiğimde formam ütülenmiş ve ütünün fişi çekilip masasıda toplanmıştı.kafamı kitap rafıma çevirdiğimde annemin ders programıma baktığını gördüm.

"Anne?".

"Ütüyü utunup gitmişsin elin hiç arkana yetişmiyor kahvaltını yaptıysan hadi hazırlan bugün bende seninle geleceğim çarşıya çıkmam gerekiyor bir kaç mutfak ihtiyacı var". Anneme şok içerisinde bakarken annem yanımdan geçip odadan çıktı. Formamı alıp hızla giymeye başladım sanırım formasını beğendiğim tek okuldu. Bordo ve kolları siyahtı üstünde okulun logosu vardı ve forma sweattı siyah kargo pantolonu vardı. Okul sweatini hızlıca üstüme geçirip pantolonu giyerken tek ayak üstünde dengede durmaya çalışıyordum. Hızla giydim ve ders programını ayarladım aynanın karşısına geçip düz saçlarımın afro gibi durduğunu farkettim. Tarağımı aldım hızla tarayıp saçımın üst yarım kısmını yukardan dağınık bir topuz yapıp altını boş bıraktım önlerden birazcık saç çıkardım bir kaç fıs parfüm sıkıp askıdaki kot siyah ceketimi alıp hızla odamdan çıktım. Mutfaktaki telefonumu aldım arka cebime koydum. Hava serindi sabahları hep soğuk oluyordu ve güneş yeni doğuyordu. "Anneee ben hazırım". Diye seslendim ayakkabılarımı giyerken. Annem çantasını alıp dışarı çıktığında beyaz ayakkabılarımı çoktan giymiş onu bekliyordum.
"Hadi gidelim".

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 23, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

RÜYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin