.
Hange yavaş yavaş gözlerini araladığında kendini bir otoparkta buldu. Hiçbir araba bulunmayan bu otoparka nasıl geldiğini hatırlamaya çalıştı."Buraya nasıl geldi-"
Etrafa bakınmak için ayağa kalkacaktı ki üstünde birisinin olduğunu farketti. O kadar dalgındı ağırlığını bile ilk başta anlayamamıştı. Üstündeki kişiye doğru baktı. Bu Levi'dı.
Yanaklarının ısındığını hissetti Hange. Tabi üstündeki bu adamın hafifçe hareket ettiğini görünce hislerini içine atmaya çalıştı.
"Levi?"
Onu dürttü.
"Le-levi,uyanık mısın??"
Adamdan ses seda çıkmayınca endişelendi.
"Le-"
Üstündeki adam hızlıca ayağa kalktı.
"OI OI OI"
Hange ona şaşkın gözlerle baktı.
"Sakin ol Levi..."
Bu boş otoparka bakan Levi,her şeyi anlamaya çalışıyordu.
Aşağı baktığında hala yerde duran ve ona dik dik bakan Hange'yi gördü."Ne bakıyorsun?!"
Elini uzattı.
"Hadi kalk ayağa"
Hange titreyen eliyle Levi'ınkini yakaladı ve ayağa kalktı.
Hange'nin ellerinin neden titrediğini merak etti. Ayağa kalktığında elini bırakmadı."Ellerin titriyor. İyi misin?"
"LEVI SEN ŞUAN AYAKATASIN BILIYORSUN DEGIL MI?!"
Hange'nin elini bırakan Levi kendine baktı. Gerçekten de tekerlekli sandalyeye ihtiyaç duymadan ayaktaydı.
Şaşkınlığını belli ederek konuştu."Ne?!"
"İyi de nasıl-""En son neler olduğunu hatırlıyor musun?"
Biraz düşündükten sonra konuştu.
"Galiba... en son taşlarla-"
"EVET, TAŞLARA BAKIYORDUM. SONRA BIRDEN BUM. BURADAYIZ"
"O birden bum olmadı yanlız."
"Taşların yerini karışık koyduysan boyut kapılarını tetiklemiş olabilirsin""Sen zekileşmişsin,kitap mı okudun?"
"Kes dörtgöz"
Hange kıkırdarken göz bandajını araladı.
"Senin ayağın düzelmişse benim de gözüm normale dönmüş olabilir."
Levi Hange'ye baktı.
"Hange... gözündeki damarlar hala belirgin ve göz bebeğin beyaz..."
Hange sağ gözünü kapattı. Hiçbir sey göremiyordu. Canı sıkkın bir sekilde tekrardan bandajını taktı. Onun üzüldüğünü düşünen Levi devam etti.
"Tek gözle bile güzel olduğunu birisi sana söylemiş miydi?"
Hange kızarmıştı ki bu ikilinin arasından bir mermi geçti.
"NE?!"
Hızlıca ne olduğunu anlamaya çalışan bu ikili birbirinden hızlıca ayrıldı.
"NELER OLUYOR BU SIKTIMIN YERINDE?!!"
Hange birden yere düştü. Karşısında takım elbiseyle dikilen bu adamı görünce şaşırdı.
"Levi? Ne ara takı-"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐋ü𝐭𝐟𝐞𝐧 𝐆𝐞𝐫𝐢 𝐆𝐞𝐥... {𝐋𝐞𝐯𝐢𝐇𝐚𝐧}
Fanfiction!!UYARI!! MANGA SPOİLER İÇERİR! "Tüm olayların ardından bir 9 yıl geçti sensiz. Her ne kadar özlesemde içimde tuttum bu duyguları. Çünkü biliyordum ki senin o mutlu eski yüzün geri gelmeyecekti. Senin yerine ben mutlu olmak,mutlu gözükmek istedim. S...