~Levi'ın Gözünden~
Gözlerimi yavaşça araladığımda kendimi loş bir odada buldum. Etrafa bakındım.
Sağ çaprazımdaki sarışın çocuk dikkatimi çekti. Bu Falcoydu...
"FALCO!!"
"Bana ağzını bağlattırma bücür. O baygın ve kimse seni burada bulamaz. Mikasa da dahil."
~Okuyucunun Gözünden~
Levi sadece susmakla yetindi. Kadının haklı olduğunu biliyordu. Acaba yerin kaç kat altında olduğunu bile bilmezken.
Durum elverişli olmasa da Levi'ın soruları vardı.
"Sende kimsin?"
"Hadi amaa sesimi bile tanımadın mı?!"
Hayır dercesine bir şey demedi.
"Peki,daha fazla gizeme gerek yok galiba.."
Gizemli kadın karanlıktan çıktı..
"HANGE?!!"
"Sonunda çözebildin bücür.."
Levi'ın gözlerinden yaşlar akmaya başladı...
"Bu-bu rüyaysa kimse beni uyandırmasın..."
Yerinden kalkıp Hange'ye sarılacaktı ki iplerin gazabına tekrardan maruz kaldı.
"NEDEN BENI BAĞLADIN?" Ağlarken konuşmuştu Levi. Çok alışagelmiş birşey değildi.
"Bana bağlanma diye bücür..."
"Bağlanmamalısın.""İYİ DE NEDEN?! 9 YILDIR YOKSUN BOKTAN GÖZLÜK. BEN SANA BU KADAR BAĞLIYKEN SEN SADECE BENİ İPLERLE KENDİNDEN UZAKLAŞTIRMAYA ÇALIŞIYORSUN?!"
"NEDEN?!"
Hange bir şey diyemedi,ardından Levi devam etti
"Rüyanın tadını çıkarmama izin ver..-"
"BU BİR RÜYA DEĞİL LEVİ,GERÇEKLİKTESİN."
derin bir iç çekti.
"Konuyu hiç sapmadan anlatacağım."
"Ben başka bir boyuttan geldim.""Güldürme beni Hange,Komik değil"
Hange Levi'a ne derse desin bu durumu anlatamayacağı için önüne direkt kanıt sunmayı tercih etti.
Belinde asılı olan çantasını açıp ortaya fırlattı.
Çantadan bir çok taş yere düştü.
"Bunlar doğal enerji taşları. Boyutları kullanmaya yarıyor. 9 sene boyunca boş boş oturdum mu sandın?"
"Bana her bildiğini anlat boktan gözlük"
"Bu enerji taşlarını bulana kadar tam 9 senem gitti. 9 sene..."
"Bu boyuta gelmemin sebebi ise gerçek Hange'yi,yani bu boyutun ölü Hangesini sana tekrardan geri getirmek istiyorum."Kekeleyerek konuştu Levi
"Na-Nasıl?.."
"Sana tüm boyutları anlatacağım"
Yere oturdu ve devam etti.
"Şimdi Levi,tüm boyutlar 9+1'e ayrılıyor. 9 ana boyut ve 1'de ölülerin boyutu. 9 ana boyuttan birinde yaşayan kimse özel enerji taşlarını bulabilirse istediği gibi boyutlar arasi geçiş yapabilir ama buna inanan çok az insan var."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐋ü𝐭𝐟𝐞𝐧 𝐆𝐞𝐫𝐢 𝐆𝐞𝐥... {𝐋𝐞𝐯𝐢𝐇𝐚𝐧}
Fanfikce!!UYARI!! MANGA SPOİLER İÇERİR! "Tüm olayların ardından bir 9 yıl geçti sensiz. Her ne kadar özlesemde içimde tuttum bu duyguları. Çünkü biliyordum ki senin o mutlu eski yüzün geri gelmeyecekti. Senin yerine ben mutlu olmak,mutlu gözükmek istedim. S...