Nominacja 10

11 6 12
                                    

Nominacja znowu od Zaczytanamary. Dzięki!

1) Cześć.
Joł.

2) Jak się czujesz?
Jest git, ale jestem trochę zmęczony.

3) Co robisz?
Leżę na kanapie u mnie w domu i piszę nominację.

4) Która u cb godzina?
19:58

5) Jak ci minął dzień?
Dobrze, ale w busie w którym wracałem był straszny tłok.

6) Pamiętałeś/aś o zjedzeniu śniadania?
Proste że tak

7) A piłeś/aś dużo wody?
Pytasz dzika czy sra w lesie, pewnie że tak.

8) Uśmiechniesz się do mnie? Chociaż na chwilkę?
Nie widzę przez ekran a jak dla mnie na face reveal możecie jeszcze sobie poczekać.

9) Wyspany/a?
Akurat dzisiaj tak, bo miałem tylko dwie lekcje, a i tak miałem na popołudnie.

10) Ile dzisiaj siedziałaś/eś w szkole?
Tylko półtorej. I Bogu dzięki.

11) Jak poprawisz sobie nastrój po tym niewątpliwie ciężkim dniu?
Czytając książki i bawiąc się z pieskiem.

12) Chcesz się na coś wyżalić? Zrób to tutaj.
To się wyżalę na mój szkołę. Poszedłem do technikum na Energię odnawialną. I wiecie co? Zespół szkół elektrycznych nr. 1 w Krakowie to jedno z największych kłamstw jakie kiedykolwiek doświadczyłem. Opinie były same pozytywne, do czego przejdziemy później. Na stronie szkoły był film, gdzie wypowiadali się uczniowie szkoły, jaka to ona nie jest świetna. Na je*abym przedstawieniu szkoły zostaliśmy wpuszczeni do klasy z nowoczesnym sprzętem, a potem do klasy od szkolenia zawodowego. Szkoła bardzo mi się spodobała, zwłaszcza że internat (który znajduje się przy szkole) sprawiał podobne wrażenie. Dobra, naopowiadałem, co skłoniło mnie do wybrania tej szkoły, to teraz minusy. Wiecie co się okazało? Że wszystko co widziałem to bujda. Szkoła niby ma wysoką zdawalność matur. Powód? Bo dopuszczają do niej tych, którzy zdają na pewno! Pewnie, że znajdą się jakieś przypadki, w których uczniowie nie zdają, ale zdawalność 100% byłaby co najmniej podejrzana. Szkoła posiada nowoczesny sprzęt - którego starczyło na dwie klasy. Dokładnie te, które nam pokazali. Internat jest kijowy, nie mamy nawet łazienek w pokojach tylko na korytarzu, a budynek to chyba 1 wojnę widział. Najlepsze jest to, że w szkole występuje zasada "Jebać OŹE". Czyli klasy na moim kierunku. I wiecie co jest najlepsze? Że wyznaje ją nawet dyrektor, przydzielając nam najgorszy możliwy plan lekcji i najgorszych nauczycieli jacy są dostępni. Bo jak inaczej wytłumaczyć to, że na pierwszej lekcji muszę się wspinać na 4 piętro, na drugiej lecę na 1, na trzeciej lecę na drugi koniec szkoły, a na czwartej mam 5 minut żeby zejść spowrotem na sam dół (gdzie jest łączenie dwóch budynków) przelecieć przez całą szkołę i znowu wspiąć się na (dosłownie) poddasze? No weźcie mi to kurwa wytłumaczcie. Nauczyciele w tej szkole (z kilkoma wyjątkami) są tylko i wyłącznie dlatego, że nie dostali się do normalnej pracy. A teraz najlepsze. Pamiętacie, jak wyżej mówiłem o samych pozytywnych opiniach? Wszystko wyjaśniło się jakiś tydzień temu, gdy chciałem napisać swoją. I nie zgadnięcie, ale usunęli ją po paru godzinach, argumentując to "agresją i mową nienawiści". No po prostu brak słów. Jeżeli czyta to ktokolwiek, kto ma zamiar iść do tej zje*anej szkoły, to niech przemyśli to jeszcze raz. I jeszcze raz. I jeszcze. Aż w końcu dojdzie do wniosku, że nie ma kija we wsi, że pójdzie do tej zastanej szkoły. To by było na tyle.

13) Kto cię dzisiaj wkurzył?
Może nie dziś, ale wczoraj okazało się, że jedna z autorek którą obserwuję, prowadzi nową książkę o Miraculum. I wiecie co? Ona ją prowadzi OD JEBANEGO CZERWCA, A WATTPAD MILCZAŁ JAK MYSZ POD MIOTŁĄ. Normalnie gdyby nie społeczność to bym wypierdzielił tą Apkę w cholerę.

14) Myślisz, że jutro bedzie lepszy dzień? Ja mam nadzieję, że tak. Trzymam kciuki za to!
-Z góry chciałem zaznaczyć, że to treść pytania, a nie opinia Mary.- Być może. Kto to tam wie?

15) Nominuj 10 osób.
AlishiaBlack
Aska_Chan
Carapace4
HQmyLove
JavierTN
PatiNekoYT
Patryk616
TakaPewnaJedyna
wiki210s
eli_adlp

Proszę cię bardzo.
Pytania:
1) Psy czy koty?
2) Ile nominacji w swojej wattpadowej karierze dostałaś/eś?
3) Powiedz, że jesteś/aś zjebany, nie mówiąc, że jesteś/aś zjebany.
4) Oznacz swojego ulubionego autora/autorkę.
5) Twój ostatni obserwujący to...?
6) Napisz jakiś spojler do dowolnej książki.
7) Powiedz najlepszemu przyjacielowi/przyjaciółce żeby się podpisał pod tym tekstem. Nie ma Wattpada? To niech go założy!
8) Masz zwierzaka? Jak się wabi?
9) Oznacz mnie.
10) 10 rad dla początkujących wattpadowiczów.
11) Błąd w tekście, który razi mnie w oczy to...? Podaj nazwę, lub przykład.
12) Musisz odpisać na każdy komentarz pod tym punktem.
13) Nominuj z 5 osób, a jak dasz radę to 10.

Pozdrawiam.

Nominacje i informacjeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz