Nominacja

41 6 2
                                    

Zostałem nominowany przez wiki210s Tak, to dokładnie ta sama osoba, której zadedykowałem "Miraculum: Nietoperz i Wilczyca". Więc... Lecimy z tematem!

1) Oznacz, kto cię nominował.
wiki210s

2) Zrób to w trzy dni.
A nie mogę szybciej?

3) Napisz 10 faktów o sobie.
Moją ulubioną piosenką jest "Whatever It Takes" zespołu Imagine Dragons.

We wrześniu strzeli mi piętnastka.

Mam na imię Karol.

Mam młodszego brata.

Mieszkam pod Krakowem.

Bardzo lubię pizzę mojego taty.

Jestem Nocnym Markiem.

Mój ulubiony kolor to niebieski.

Chciałbym mieć miraculum Nietoperza.

Ogarniam Redstone'a lepiej niż część YouTube'a. (O tobie mówię, Purpose!)

4)Opowiedz jakiś żart.

Mój ulubiony:
Polak, Niemiec i Rusek jadą pociągiem. Niemiec i Rusek sprzeczają się ciągle o to, który z nich jest lepszym złodziejem. Postanowili zrobić zakład. Polak też dołączył, po krótkiej namowie.

-Dajcie mi 30 sekund i zapalcie światło. - Mówi Niemiec. Polak z Ruskiem (Tuskiem XD) gaszą światło i po 30 sekundach zapalają. Niby nic się nie zmieniło, a tu nagle Niemiec oddaje im portfele.

-Tylko na tyle cię stać? - Kpi z niego Rusek. - Dajcie mi 20 sekund, wygraną mam w kieszeni. - Polak z Niemcem gaszą światło i po 20 sekundach zapalają. Niby nic się nie zmieniło, a tu nagle Rusek oddaje im pończochy. Przebrali się i wrócili.

-Dajcie mi 5 sekund i zapalcie światło. - Mówi Polak. Rusek i Niemiec gaszą światło i po 5 sekundach zapalają. Patrzą... Wszystko na miejscu! Zegarki, Pończochy, Portlefe...

-Haha, jesteś najgorszym złodziejem ja świecie! - Śmieją się z Polaka. Nagle do wagonu otwierają się drzwi i wchodzi przez nie konduktor.

-Panowie, wysiadka. Dalej nie pojedziemy. - Mówi.

-Dlaczego, co się stało? - Pytają jeden przez drugiego. Konduktor, który już miał wychodzić odwraca się i mówi:

-Ktoś nam zakosił Lokomotywę.

Kurczaczki, to było męczące.

5) Napisz spojler do którejś ze swoich książek.

Swoje książki piszę na spontanie, więc nie bardzo planuję kolejne rozdziały z wyprzedzeniem, ale jeśli wszystko się uda, Orion nie będzie jedynym zwierzakiem w grupie NietoKTa :-)

Edit: W związku z tym, że książka jest porzucona mogę napisać, że Carol miał mieć zwierzaka w postaci nietoperza o imieniu Kerr. Tak btw, Karews miał być zaginionym bratem NietoKTa, to on miał mieć tą supermoc, o której ich ojciec sądził, że to Carol ją ma.

6) Nominuj 28 osób.
ILE?! Sorki, ale nawet nie znam tylu osób na Watt. Nominuję kilka osób, ale nie będzie ich aż taka ilość.

Julis_Fuego

ZuzkaTransformers

Zaczytanamary

PatiNekoYT

Minecraftowa_Lama

No i tyle. To ja spadam. Bajo!

Nominacje i informacjeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz