Okej, mam nominację od X_WierzbowyPazur_X, dziękuję. Okej, nie przedłużając zapraszam.
1) Jaką masz tapetę na telefonie?
Okej, moja tapeta to to:Jak jest napisane w opisie mojego profilu interesuję się samolotami z okresu 2 wojny. Zdjęcie (zrobione przeze mnie) przedstawia myśliwiec Spitfire model XVI, zdjęcie zrobione około dwa lata temu w Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie. Jest to jedno z moich ulubionych zdjęć na telefonie. A tak btw Spitfire razem z Mustangiem to moje dwa samoloty które kocham. Dobra, rozgadałem się. Go next!
2) Mój ulubiony przedmiot szkolny.
Dobra, nie będę kłamać. Ostatnio skończyłem podstawówkę i teraz jestem w Technikum i nie mam jeszcze wyrobionej opini. Normalnie powiedziałbym że Informatyka, ale mam nauczycielkę która nie ogarnia jak włączyć Menadżer Zadań XD. Wiec powiem że EDB bo nauczyciel który mnie tego uczy jest mega.3) Ulubiony film/serial.
MAM SUPER DAR!!! GAŚNIE ZŁY CZAR!!! TAK DZIAŁA MOC MIRACULUUUM!!! XDA co do filmu już o tym mówiłem. Nie mogę się zdecydować między JWS-em a F&F.
4) Ulubiony kolor.
Niebieski.5) Co sądzisz o szczurach?
Nic. Zwierzę jak każde inne.6) Jakie masz plany na przyszłość?
Dobra, może zabrzmi to banalnie, ale chcę zostać youtuberem, tylko niestety mam badziewny komputer który ledwo uciagnie Minecrafta na minimalnych ustawieniach i render-distance ustawionym na 5.7) Ulubiona książka.
W realu? J. Flanaghan "Zwiadowcy".8) Ulubiona potrawa wigilijna.
Chyba barszcz z uszkami.9) Ulubiona gra.
Zaczyna się na "M", kończy na "inecraft". Kto zgadnie?10) Znienawidzony przedmiot szkolny.
Zależy. Dla przykładu: Od polskiego mam babę, która jest okropna w każdym tego słowa znaczeniu. To typ nauczyciela który nie potrafi nauczyć, zadaje w ciul zadań do domu, i UWIELBIA wstawiać jedynki i nieobecności tylko po to, żeby kiedy chcesz poprawić coś, co napisałeś na 5, albo załatwić nieobecność na lekcji, na której byłeś, mówi żebyś nie zawracał głowy. Z kolei chemii nie lubię od początku 7 klasy, czyli od kiedy zacząłem się jej uczyć. Z jakiegoś powodu w podstawówce miałem 5 razy zmienianego nauczyciela, za każdym razem trafiałem na typ, który nie potrafi nauczyć i nienawidzi uczniów. Teraz jest jeszcze gorzej. Mam tak okropną nauczycielkę, że nie wiem już która jest gorsza: ona, czy polonistka, która o zgrozo jest moją wychowawczynią.11) Nominuj 13 osób.
Zaczytanamary
-pinktea
-Francuskie-Frugo-
Więcej mi się nie chce XD. Powodzenia! NietoKT się żegna i do kolejnego!
CZYTASZ
Nominacje i informacje
RandomNominacje od innych autorów i info odnośnie moich książek i mojego profilu. Jeżeli czytasz jakąkolwiek z moich książek, zajrzyj tutaj, i zostań na dłużej. ~NietoKT