Dzięki millass__ za nominację.
1) Gdzie byłaś 3 godziny temu?
Wracaliśmy z galerii w Krakowie. Byłem na zakupach z mamą.2) Czy w odległości 3 metrów od ciebie jest coś różowego?
Nie.3) Czy masz na sobie skarpetki?
Let's check...Takie cuś się liczy?
4) Jest ci gorąco?
Nie bardzo.5) Co ostatnio jadłaś?
Frytki z KFC w galerii. A mówią, że to mężczyźni są seksistami. A tu proszę - zero pytań stricte dla mężczyzn. Policzmy zatem te stricte do kobiet - 16) Co ostatnio piłaś?
Wodę. Pytania do Kobiet - 27) Kim był ostatni gość w twoim domu?
Ciocia. Zabrała moją mamę na łyżwy.8) Tęsknisz za kimś teraz?
Nie bardzo.9) Psikałaś się dziś perfumami?
Nie, jestem chłopakiem. Czekajcie, antyperspirant się liczy? Pytania do Kobiet - 310) Byłaś w tym roku u lekarza?
Niestety jeszcze nie.11) Gdzie jest twoja bff?
Nie wiem, nie jestem jej ojcem. Pytania do Kobiet - 4.12) Kolekcjonujesz coś?
Nie.13) Jak tak to co?
Pytanie wyżej.14) Czy piłaś kiedyś herbatę przez słomkę?
Może jak byłem mały. Pytania do Kobiet - 515) Co napisałaś w ostatniej wiadomości?
"Nie wiem, sory" Pytania do Kobiet - 616) Lubisz ostre przyprawy
Jestem gdzieś pomiędzy "Toleruję" a "Jak trzeba to zjem, ale wolę nie."17) Jaka jest u ciebie pogoda?
Pogodowa.18) Jaki film ostatnio oglądałaś?
Nie pamiętam, chyba venom dwójka. Pytania do Kobiet - 7.19) Byłaś za granicą?
Byłem raz z klasą we Włoszech. Nie wspominam tej wycieczki najlepiej. Pytania do Kobiet - 8.20) Co robiłaś wczoraj o 24?
Spałem. Pytania do Kobiet - 921) Masz jakieś zwierzę?
Tak, psa. I pisałem o tym wcześniej.22) Nominuj 24 osóbki.
Za sekundę. Razem z pytaniem 1 jest 10 pytań stricte do Kobiet i ani jednego do mężczyzn. I gdzie tu tolerancja płciowa? Nie nominuję nikogo bo skoro jest tu tyle seksizmu to ja nie chcę być częścią tego.
CZYTASZ
Nominacje i informacje
RandomNominacje od innych autorów i info odnośnie moich książek i mojego profilu. Jeżeli czytasz jakąkolwiek z moich książek, zajrzyj tutaj, i zostań na dłużej. ~NietoKT