Güneş batmaya başlamış, Yuuji adeta bir sanat eserini bedeninde hissediyor; hissettiği sanat eserinin ince belini sıkıca kavrıyordu. Kızarmış yanakları ve kısık gözleri ile ona bakan Fushiguro, kesinlikle günbatımının görüp görebileceği en iyi manzaraydı.
"Çok güzel görünüyorsun..." diye transa geçmiş gibi mırıldanmıştı Fushiguro. İtadori gözlerini irileştirdi ve utanarak gözlerini kaçırmıştı ki Fushiguro toparlamaya çalıştı. "Günbatımı yani."
Nobara başından beri ikiliyi camdan sırıtarak izliyordu. Omzuyla Maki'ye hafifçe vurdu. "Ben yaptım bu ikisini. Nasılım?"
Alayla konuşması Maki'yi güldürdü. "Yaptığına emin misin?" İtadori ayağa kalktığı gibi içeri giderken Fushiguro bardan uzaklaşıyordu. "Daha çok... Bu aptallar birbirinden kaçmaya çalışıyor gibi görünüyor."
Nobara sinirle ayağını yere vurmaya başlamışken lanet okudu. İtadori ise sarhoş Fushiguro'nun ne yaptığına bakmak için kafasını çevirdiğinde gittiğini anlamış ve Fushiguro'yu kapıp tekrar bara doğru getirmeye başlamıştı.
Shoko, panikle üstünü düzeltirken bar tezgahının üzerine çıktı. İlk defa onu bu kadar şık ve kendine bakarken görmüşlerdi. Üzerinde yırtmacı derin siyah bir elbise vardı. Maki beğendiğini belli eden bir el işareti yaparken Nobara, sinirlenmişti. Maki bugün ona iltifat bile etmemişken Shoko'ya mı ediyordu?
İtadori, sarhoş arkadaşını sandalyeye oturttu. Herkes tamamlanmışken tüm gözler Shoko'nun üzerindeydi. "Birkaç dakika sonra Utahime içeri girecek. Herkes sessiz olsun ve saklansın. Ona unutulmayacak bir doğum günü yaşatmak istiyoruz, unutmayın." Gojo gözlerini devirirken Shoko sinirli bir ifade ile ona baktı. "Lütfen gerginlik istemiyorum. Her şey kusursuz olmalı. Benim için biraz kendini frenler misin, Satoru?"
Satoru, bıkkınlık ile kafasını salladı. Büyük adımlarla bar tezgahına yöneldi, Shoko'yu kucağına alıp aşağı indirdi ve saçlarına öpücük kondururken, "Seni Utahime'ye kaptırdığıma inananıyorum." diye çocuk gibi mırıldanmıştı. Shoko, gülümsedi. Böyle arkadaşlara sahip olduğu için çok şanslıydı.
•
Yıldızı parlatırsanız coook sevinirim iyi tatiller
ŞİMDİ OKUDUĞUN
friends • itafushi, nobamaki, satosugu
FanficFushiguro çalıştığı bardan İtadori'nin daha fazla alkol almasına engel olmak için istifa etmiyordu İtadori ise bara sadece Fushiguro için giderdi. İtafushi, Satosugu, Nobamaki ve Shokohime shipleri içerir. Parti bitmeden aşık oldukları kişiye açılma...