Yıl 2025
Dünya gelişiyordu ama bir yandanda savaşa sürükleniyordu 2019'da çıkan covid-19 sonrası ölümler gitgide fazlalaştı depremler ve yangınlar fazlalaştı bunun yanında robotlar ve teknoloji gelişti dünyada tek zengin olanlar rahat ediyordu artık üstüne üstlük 2022'de yeni bir virüs daha çıktı covidin daha hızlı etki gösteren versiyonu delta virüsü.Yıl 2050
Kim ryu'dan
"Dünya yıkıma doğru giderken bir kaç aile ile ayakta kalmaya çalışıyordum ama sadece güçlüler kazana biliyordu güçsüzler ise ya acımasız şekilde öldürülüyor, ya depremde ölüyor, yada virüs yüzünden titreyerek ölüyordu bu zamanlarda güçlü taraf değilseniz boşuna uğraşmayın her şekilde ölüyorsunuz acı ama gerçek "
Şehrin içinden geçerken etrafımızdaki robotlar bize saldırmaya çalışıyordu silahımın tetiğini çekip robotların zayıf tarafından vurmaya başladım yaralansamda umrumda değildi önden gıden aileyi korumaya çalışıyordum ormana doğru uzun bir yolculuktan ve mücadeleden sonra soğuk toprağın üstüne oturup elime aldığım bezle siyahı temizledim ailelerden birinin çocuğu yanıma gelip bana baktı
Çocuk: noona iyi görünmüyorsun
Çocuğa dönüp gülümsedim
Ryu: merak etme iyiyim yürü bakayım Annenler yerleşmeye başlanmıştır onlara yardım edelimAyağa kalkıp çocuğun elini tuttum diğerlerinin yanına gittik erkekler ağaçtan ev yapmaya şimdiden başlamışlar kadınlar ve genç kızlar ise yanlarında getirebildikleri tencere vb. Şeyleri bir kenara yerleştirip ateş yakıp yemek yapmaya çalışıyorlardı önce yemek yapmaya yardım edip sonrada odunlardan ev yapmalarına yardım ettim yerleşim iyice bittikten sonra rahat bir nefes aldık yemeğimizi yedik yemek yedikten sonra yerleştiğimiz yerin yanındaki derede bulaşıkları sudan geçirip kuruladık yavaş yavaş akşam oluyordu yanan ateşi söndürüp etrafa bakındım bir kaç kişiyle uyumayıp bekçilik yapacaktık burası şehirden baya uzak olsada tedbirli olmalıyız küçük çocuklar evlerin içine girip uyudular anneleri ve kız kardeşleride yanlarına geçip uyudular benim yaşlarımdaki genç oğlanlarla beraber yere oturup sabah olmasını bekledik bu sırada karnımdaki yaraya baktım kurşunu çıkarıp bezi karnıma sıkıca bağladım.
(Evet bu bölüm biraz uzun olsun dedim bu arada kim Ryu itzydeki Ryu jin sadece ismini değiştirdim)(Okuyanlar lütfen prim yapıversinde okuyan fazla olsun pls)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TOWARDS THE END OF WORLD
غموض / إثارة2022'de çıkan bir virüs dünyanın sonunu getirebilir miydi? dünyada savaşı başlatan çok şey vardı çeşitli virüsler, robot istilaları, doğal afetler ve dahada acımasızlaşan ülke yöneticileri. bunların arasında ise hayatta kalmaya çalışan aileler ve...