1.BÖLÜM

10 0 0
                                    

(Medyada ki kız Ecmel değil sadece yaptığı kombini göstermek amaçlı bir görseldir. Bilgilendirme bitmiştir teşekkürler :)) Şimdi bölüme geçebilirsiniz. Keyifli okumalar.)

Kapının açılmasını beklerken bir kez daha ofladım. Ya ben ne bok yemiştim ya?

'Alt tarafı nişanlıyım dedin ve zerre gram tanımadığın adama tutup nişanlım dedin. Çokta bir şey yapmadın yaniii'

Sağ ol iç ses. Bir ölmediğim kalmış benim. Hay kafama sıçayım. Ya senin neyine böyle bir yalan atmak. Ha neyine senin Ecmel Soylu. Sizce ben ev tutmaya gidip nişanlıyım diye eve dönmüş müyümdür? Dönmüşümdür tabiki. Kapı açıldı ve Ada'nın nur cemalini gördüm.

'Ada ben nişanlandım.'

'Kankim sende benimle iyice taşşak geçmeye başladın he. Bende yarın evleniyorum anasını satayım.'

Gözlerimi devirdim. Kıza gerçeği söylüyoruz inanmıyor. DAHA NE DİYEYİM.

'Lan valla ciddiyim.'

'Olum sende sabah evden ev bakmaya diye çıktın akşam nişanlandım diye eve dönüyorsun. Nerelerde takılıyorsun lan sen? Söyle bende gideyim. Allah rızası için bir manita ya. Kaldık burada boş beleş böyle.'

'Evlilik programlarında takılıyorum. Nerede takılacağım salak. Ev bakarken oldu her şey zaten.'

'Biz mal mıyız kapının önünde bekliyoruz. Geçelim içeride konuşalım.'

İşte böyle de mantıklıdır canım arkadaşım. Çantamı çıkarıp kenara koyduktan sonra direk kendimi koltuğa attım. Tüm gün ev bulacağım diye gezmekten ayaklarım zonkluyordu ya. Ayaklarıma baktım. Canım ayaklarım. Kıyamam size.

'Sen burada yat. Ben bir kahve yapıp geleyim.'

Tamam anlamında kafamı salladım. Başım bile ağrıyordu. Eee tabi baş ne yapsın.

Telefonumu elime alıp sosyal medyaya bakmaya başladım. Tüm arkadaşlarımın evlilik kına hikayelerini izledikten sonra telefonu usulca kenara bıraktım. Vay arkadaş herkesin mi sevgilisi var? Herkes mi ciddi? Herkes mi evleniyor? Zaten şu ülkede evlenmeyen bir Ada bir de ben kaldım. Gelen geçen herkes evlendi.

'Sende yakında evlenirsin nişanlısın ya hani.'

Ya ben gerçekten mi nişanlıyım sanki iç ses. Ay zaten evlenmek isteyen kim.

İşimdeyim gücümdeyim. Oh.

'Ağlama o zaman.'

Şşşt aloo kim ağlıyor iç ses? Ben mi? Ne ağlayacağım be ben. Hayatımdan gayet memnunum. Memnundum. Evsiz kalmasam memnun olmaya da devam ederdim. Gerçi bir ev buldum. Devam edeyim memnun olmaya. Şuraya bir memnun sayacı koyun. Ben sayamadım.

'Kahvelerde geldiii.'

'Gel Adacım gel.'

Ada kahveleri önümüzdeki masaya bıraktıktan sonra bana dökül hadi dercesine baktı.

'Şimdi ben seninle konuşurken bir sokakta yürüyordum.'

'Evet telefonu yüzüme kapatmıştın şerefsiz.'

'Tamam şey o kısmı geçelim.'

'Neyse işte kafamı bir çevirdim bir de ne göreyim. Kiralık bir ev. Ama nasıl tatlı minnoş. Giriş kat. Aşık oldum. Dedim keşke benim olsa. Aradım ev sahibini. Kadın geldi yanıma evi gezdirdi. Ev ile ilgili bilmem gerekenleri falan anlattı. Her şey buraya kadar iyi hoş zaten. Sonra dedi ki bekar mısın? '

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 05, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

OYUNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin