24. Bölüm: Seni Görmek İçin
"Nasılsınız bay Stilinski?"
Stiles sırtını Miles'a dönüp gözlerini sildi. Yaklaşık iki saattir göremediği sevgilisi için ağlıyordu. Bunun etkisiyle hem yorgun hem de mutsuzdu. Evet, ağladığı şey gözlerini kullanamaması değil, Derek'i görememesiydi.
"Ameliyat 5 gün sonra olacak. Bunu şerifle konuşmuş muydunuz?"
Stiles suratını Miles'a çevirdi ve yavaşça kafasını salladı. "Ameliyat olmak istemiyorum"
"Bakın bunun için size yalvarabilirim. Görmeniz için tek yol bu ameliyat"
"Olmak istemiyorum dedim! Sen beni neden anlamıyorsun ya. Derek'i istiyorum ben. Sevgilimi istiyorum"
Stiles bir hıçkırık kopardı ve akan gözyaşlarını elinin tersiyle sildi. Miles ise kafasını sallayıp içeri girmesi için şerife izin verdi.
Şerif içeri girdiğinde ise Stiles kafasını ondan çevirdi. Babasını anlamıyordu. Neden Derek'i sevmiyordu?
"Stiles, lütfen oğlum biraz mantıklı düşün. Göremiyorsun inat etmeyi bırak artık"
"Derek'i istiyorum"
"O çocuğu bir daha görmeyeceksin"
"Ben zaten görmüyorum. Sadece onu yanımda istiyorum. Lütfen baba. Dayanamıyorum"
Şerif kafasını iki yana sallayıp dışarı çıktı. Fakat o da oğluna dayanamıyordu. Telefonunu açıp Derek'in ismini tuşladı.
"Koridorun sonunda oturmayı bırakıp buraya gel"
Şerifin dediği gibi Derek oturduğu sandalyeden kalkıp uzun koridorda kendinden emin adımlar atarak şerifin yanına vardı.
"İçeri gir ve onu teselli et. Ameliyat olacak"
Derek sadece kafasını salladı ve kapıyı ardına kapatarak odaya girdi. Yavaşça Stiles'ın elini tuttu ve üzerine bir öpücük kondurdu.
"Ben geldim bebeğim"
"Derek!" Stiles hızla sevdiğinin boynuna sarıldı ve yanağına ard arda öpücükler bıraktı. "Seni çok özledim Derek. Beni senden ayırmaya çalıştı"
"İ-iyi misin Stiles"
"Evet. Neden kekeliyorsun? Kötü mü görünüyorum"
"Hayır, hayır çok güzelsin. Sadece neden ameliyat olmadığını anlamıyorum bebeğim. Beni görmekten bıktın mı"
"Hayır. korkuyorum ben"
Derek burukça gülümseyip Stiles'a sarıldı. "Korkma bebeğim ben buradayım"
"Y-yani ameliyat olmalı mıyım?"
Derek her ne kadar bunu istemese de kafasını salladı "Olmalısın bebeğim. Kardeşlerini ve babanı görmek adına"
"Seni?"
"Tabii ki. Beni de Stiles. Olacak mısın"
Stiles yavaşça kafasını sallayıp Derek'in elini sıkıca tuttu. "Seni görmek için"
Derek'te sevgilisinin göremeyeceğini bile bile kafasını sallayıp onun o kırmızı renkli ve kiraz tadı olan dudakları öptü.
Stiles hiç beklemeden karşılık verdiğinde elini Derek'in boynuna dolayıp ensesinde ki saçları okşadı.
"Seni seviyorum" dediğinde dudakları birbirine sürtündü.
"Bende seni seviyorum Stiles"
Derek odadan çıktığında şerife içeriyi gösterdi.
"Ameliyat olacağını söyledi"
Şerif gülümseyerek Miles'ın ismini seslendiğinde Derek yumruklarını sıktı. Miles denen heriften nefret ediyordu. Doktor ayağına Derek'in sevdiği adama dokunuyordu be!
Miles içeri girdiğinde, Derek kapının önünde tek başına kaldı. Tekrar kulaklarını içeri kabarttı.
"Olumlu bir cevap vermenize sevindim Bay Stilinski"
"Ah ona Stiles de"
Şerif'in dediğinde Stiles kaşlarını çatıp kafasını iki yana salladı.
"Yakın olduğumuzu sanmıyorum"
------
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Mesaj- Sterek/Texting
Fanfiction"Sadece onun benden hoşlanma ihtimalinin daha da çoğaldığını öğrendiğimde başlamıştı her şey. O beni tanımıyordu ama ben onu her şeyiyle tanıyordum"