17. Bölüm

232 22 4
                                    

17. Bölüm: Ben Burdayım


Stiles son kez camın önünde öylece duran alfaları kontrol etti ve perdeleri çekip yere çöktü. Elinde telefonu, öleceğini sadece Derek'i öpmediği için kabul etmek istemiyordu.

Stiles

Sonra içeri girdi. Nereden ve nasıl girdiğini görmedim ama onun kolları hızla sardı beni "geldim" diyip yanağımı okşadı ve beni ayağa kaldırdı. "Arka bahçe boş oraya çıkacağız"

Kafamı sallayıp onun elini tuttum ve koşmaya başladık arka bahçeye çıktığımızda Derek beni bir ağaca çıkardı ve bir dala oturduğumda kafasını aşağı çevirdi.

"Derek gitme korkuyorum"

"Sen bir Stilinskisin Stiles korkma"

Ona gülümseyip kafamı salladım ve aşağı atlamasını izledim. Koşarak arkadaşlarına yardım etti ama ben hiçbir şey yapamıyordum.
------

Derek alfalar göz hizasına girdiğinde dönüştü ve en öndekinin üzerine atladı fakat Theo ve Liam yan yana yere düşmüş, karınlarından akan kana rağmen birbirlerine gülümsüyordu.
Scott bir alfanın üzerinde onu öldürmek icin boynuna ard arda darbeler atıyor, Lydia iki kişiye karşı koymakta zorlanıyordu. Bir ok gözünün önünde parladığında dudakları ister istemez yukarı kıvrıldı.

Allison alfaların dikkatini dağıtırken Derek karşısında ki alfanın karnına bir pençe savurdu.

"Hey Ben burdayım!"

Herkes hareketlerini durdurup sesin geldiği yöne baktı. Stiles evin çatısında elinde bir arbaletle duruyordu. Bir oku attı ve Lydia'nın yanında ki bir alfanın kalbine geldiğinde arbaletini Derek'in arkasında ki alfaya yöneltti. Fırlattığında Derek eğildi ve ok alfanın elinde durdu.

"Beni bir okla öldürebilir misin Stiles"

Stiles küçük bir kıkırtı çıkararak elini öpüp Derek'e yolladı. "Seni seviyorum"

Derek endişeyle Stiles'a bakarken arkasından alfa "bu ne sikim" diyip yere yığıldı. Derek gözlerini Stiles'ran ayırıp arkasına döndü.

"Ah, ne kadar zeki değil mi ama? Buna kertenkele salyası deniliyor eğer dokunursan... Felç kalırsın. Bir süreliğine. Tabi seni gebertmezsem"

Derek pençesini yatan adamın boynuna savurdu ve onu oracıkta öldürdü. Liderlerinin ölmesiyle diğer alfalarda geri çekildiler.

Stiles aşağı indiğinde hızla Liam'ın yanına gitti. "Nabzı yavaşlıyor" sonra da elini Theo'ya uzattı. "O iyi"

Derek Liam'ı kucağına alıp Deaton'un kliniğine girdi. Theo yürüyebiliyordu ama Liam fazla kötüydü. Yine de Theo'ya gülümsemeye çalışıyordu.

Theo gözünde ki yaşlarla "Gülme salak gibi" dedi ve Liam tıslayınca hızla dudaklarına kapandı. Theo böyle acı alabiliyordu.
"Geçecek Liam"

Liam yine gülümsediğinde Scott'a döndürdü bakışlarını. "Ben dedim öpecek diye"

Stiles acı dolu bir tebessümü dudaklarına yaydığında bir pamuk ve tendtürdiyot alıp Derek'in önüne çöktü. "Acıyor mu" Derek kafasını iki yana salladığında Stiles dikkatlice yarasını temizledi. Derek'in elini yanağında hissettiğinde geri çekilip kafasını iki yana salladı.

"Ohoo biz çıkalım isterseniz" Scott'ın dediğine Allison başını iki yana salladı. "Baksana ne güzel bakıyorlar. Hemde Derek..."

Stiles gülümsediğinde dışarı çıktılar ve Liam'la Deaton'u baş başa bıraktılar. Theo deli gibi endişeleniyordu. Kabul etmek istememişti. Mavi iki göz uğruna canını bile verebileceğini, tek sözüyle ölebileceğini...

"İyi olacak mı"

Stiles cevap vermek için ağzını açmıştı ki Liam tarafından bölündü.

"Tabi ki olacağım seni salak"
------


Bir Mesaj- Sterek/TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin