13. Bölüm: Aşığım Sana
•
•
•
Derek/YabancıHey!
Merhaba
Söyleyecek misin?
Sanmıyorum üzgünüm 😔
İyi
Hey neler oluyor
Tamam pekala her zaman gittiğin kafeye gel.
Orda olacak mısın?
Evet
------
Stiles telefonunu bırakıp hazırlanmaya koyuldu. Heyecanlanmıştı. Canım dediğinde bile delirdiği adamın yanına gidiyordu. Beyaz tişörtünü giyip üzerine de kot tulumunu giydi. Bir askısını omzuna çıkarırken diğerini takmadı. Beyaz ama bilek yerinde gökkuşağının renklerinde şeritleri olan çoraplarını da giyip parfümünü sıktı. Siyah Converse'lerini ayağına geçirdiğinde son kez baktı kendine kötü durmuyordu.
Kulaklarını taktı. Harry Stiles Sign of the times şarkısına başladığında gülümseyip yürümeye başladı.
Final şovuna hoşgeldin umarım en iyi kıyafetlerini giymişsindir...
Stiles sanki Harry yanındaymış gibi kafasını salladı. Hazırdı finale, en iyi kıyafetlerini giymişti.
Stiles'ın Derek aşkı onu ilk gördüğünde başlamıştı. Hotel Transilvanya ağzıyla 'zing'lenmişti*. Derek Hale onun okuluna son sınıf olarak kaydolduğunda tüm teneffüs onu izlemişti. Başka işi olmamıştı.
Stiles
Her gün oturacağını bildiğim yerin karşısına oturup bekliyordum onu. O da her gün kulağında kulaklık, elinde bir defter ile kalın dalları olan ağacın altına girip telefonuyla ilgileniyordu. Bir gün onun kafasına yeni öğrenci şakası adına tost fırlattıklarında Derek'in onlara vurmasını istedim ama o okulun arkasında kayboldu. Zil sesi yayıldığında ise tek bir dersi bile kaçırmayan ben onu izlemek için derse girmemiş sessizce duvara yaklaşmıştım. O zaman kurt değildi o yüzden beni duymamıştı. Eğilip baktığımda yere oturmuş, kulaklığını açmaya çalışıyordu. Bende fırsattan istifade ederek iki bardak kahve aldım. Dışarı çıktığımda ise yağmur başlamıştı. Bulutlar bile Derek adına ağlıyordu.
Ona tekrar baktığımda yağmuru umursamadan yerde oturmaya devam ediyordu. Kafasını yukarı çevirip zemine yattı ve elini havaya uzattı o güzel dişlerini gösterip gülümserken elimi kalbime koymak zorunda kalmıştım. Dudakları şarkıyı söylediği için kıpırdıyor fakat ben onu duyamıyordum. Öz güvenimin kalmadığını hissettiğimde kahveleri bırakıp okulun ön bahçesinde tam Derek'in arkasına oturdum. Şimdi o arka bahçede şarkısını dinlerken ben ön bahçede oturup onu düşünüyordum.
Ona mesaj atmamı destekleyen şey ise bir anda gay olduğunu öğrenmemdi. O da ben gibiydi işte...
------Kafeye geldiğini fark ettiğinde derin bir nefes alıp kulaklıklarını çıkardı. Çantasına sokmaya çalışırken omzuna dokunan kolla her şeyini yere düşürdü.
"Affedersiniz"
"Stiles?"
Duyduğu sesle kat katı kesildi. Eli alacağı kalemde sabit duruyor, aşık olduğu sesi duyduğu için tüyleri diken diken oluyordu. "Derek" dedi çömeldiği yerde. Derek ise gülümseyip Stiles'ın çantasını toplayıp eline verdi. Elinde ki son eşyaya ise kaşları çatık baktı.
"Eminim güzel duruyordur" dediğinde Stiles kızardığına emindi çünkü Derek elinde bir ruj tutuyordu.
"Ah, annemin o" değildi.
"Pekala burda ne işin var"
Stiles o an söylemek istedi ama yemiyordu. Kafasını iki yana salladı. "Kahve içmeye geldim"
Derek kafasını sallayıp içeri girdi ve cam kenarına bir yere oturup gizli numarayı beklemeye başladı. Stiles'ta tekrar derin bir nefes alıp içeri girdi ve tam Derek'in karşına oturdu.
"Sütlü kahve alabilir miyim" diyerek elini garsonlardan birine kaldırdı.
"Şey ben başka birini bekliyorum"
Stiles masumca gülümsedi ve ellerini çenesinin altında birleştirdi. "Ben...O kişi olabilirim" haylaz bir çocuk gibi sırıttığında Derek sırtını sandalyeye yasladı.
"Sen...O sendin"
"Mhm hm ama elimde değildi yemin ederim. Hâlâ değil. Anlıyor musun yeşil gözlüm"
"Evet, evet anlıyorum. Yaklaşık dört yıldır seni tanıyorum ve bunu anlamadım" Stiles önüne gelen kahveyi yudumlarken gülümseyip kafasını iki yana salladı "salaksın sen"
"Evet. Öyleyim ben tam bir salağım. Özür dilerim Stiles . Sana karşı hep kördüm ben..."
Stiles elini havada sallayıp gülümsedi "boşver gülüm. Biliyorsun işte"
"Farklı kişiliklerin var gibisin. Sanki Stiles ayrı, Yabancı ayrı biri gibi"
"Ay öyle çünkü"
"Emojilerinde yok. Sen..."
"Gerçekten aşığım sana"
------
*Zing: Otel Transilvanya filminde ilk görüşte aşk için kullanılan tabir
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Mesaj- Sterek/Texting
Fanfikce"Sadece onun benden hoşlanma ihtimalinin daha da çoğaldığını öğrendiğimde başlamıştı her şey. O beni tanımıyordu ama ben onu her şeyiyle tanıyordum"