Alhamdulillah.
Cetakan kedua dah dibuka. Kau takdir terindahku berwajah baru ya. Versi revamp.Disebabkan satu peristiwa yang menyayat hati, membuatkan Iqlima menjadi sebatang kara dalam sekelip mata. Kasihnya Puan Fatimah terhadap Iqlima, membuatkan dia nekad untuk mengambilnya sebagai anak angkat.
Iqlima dilayan seperti puteri oleh Puan Fatimah sehingga timbul rasa cemburu di hati Ikmal. Sejak Iqlima muncul, Ikmal terpaksa mengalah.
Statusnya sebagai anak angkat tidak membuatkan dia terasa tersisih kerana sentiasa disayangi oleh keluarga angkatnya kecuali Ikmal. Puas dia cuba mengambil hati lelaki itu namun hanya kata-kata kesat yang diberi.
Namun kehidupan indah Iqlima tidak selamanya indah. Belum pun sempat dia meningkat ke usia remaja, satu rahsia besar telah menyebabkan dia jatuh tersungkur. Dia akur dengan nasib dirinya dan akhirnya kembali ke tempat asal.
Bertahun lamanya dia menyepikan hidupnya dari keluarga itu. Pertemuan dengan Ikmal telah membuatkan hati Iqlima tidak tenang. Ada sahaja yang tidak kena di mata lelaki itu. Perasaan benci yang ada pada diri Ikmal bertukar menjadi simpati dan akhirnya memaksa dia mengikat Iqlima di sisinya.
Apa yang membuatkan Ikmal terpaksa mengikat Iqlima? Adakah mereka akan terus bahagia dengan takdir yang dicipta oleh mereka?
Berminat wasap 0129284568. Harga berubah selepas 15/10/2021.
YOU ARE READING
kau takdir terindahku (Sold Out)
RomanceSpin Off dari kisah Tak Sempurna Tanpamu. kisah Ikmal dan Iqlima preorder sehingga 15/10/2021