This is Myanmar language.
Thanks!!!!!!
....….........................................
" ဒီေန႕ ေက်ာင္းသားအသစ္ေျပာင္းလာတယ္တဲ့ "
အတန္းထဲက ဆူညံသံမ်ားေၾကာင့္ Jin မုန့္ဆက္မစားေတာ့ပဲ အိပ္ေနတဲ့ suga ကို ႏိႉး ရသည္.................
သူကေတာ့ ကမၻာပ်က္ေတာင္ထမယ့္ပုံမေပၚ.............
Namjoon ကလည္း ေက်ာင္းသားအသစ္က သူ႕ညီတစ္ဝမ္းကြဲဆိုၿပီး မနက္ကတည္းက သြားႀကိဳတယ္.................
Hoba ကလည္း ေက်ာင္း activity ေတြ သြားလုပ္ေနၿပီး Kookie က ထုံးစံအတိုင္း သူ႕ banana milk ေတြ ဘယ္သူမွ မျမင္ေအာင္ ခိုးေသာက္ေနသည္..................
World wide handsome ႀကီး ပ်င္းသြားၿပီ................အဲဒါေၾကာင့္ ျပတင္းေပါက္ကို သူ႕ဆီဆြဲယူကာ မွန္ၾကည့္လိုက္သည္.................
Aigoo ေခ်ာလိုက္တဲ့ ငါေလး..........ခ်စ္လိုက္တာေနာ္........အဟိ အဟိ
ထားပါ....
ခနေနေတာ့ ဆရာဝင္လာၿပီး ဆရာနဲ႔အတူ Namjoon ပါ ပါလာတာေၾကာင့္ သူ႔ညီဝမ္းကြဲ ပါ ပါလာမွန္း သိလိုက္သည္...........
Namjoon က သူ႔ေနရာသူ ဝင္ထိုင္ေနၿပီး ဆရာက ေက်ာင္းသားသစ္ကို အခန္းထဲဝင္လာခိုင္းလိုက္သည္...........
ဖလူး...............
Kim Seokjin ေလး ေရသီးသြားပါၿပီ
ဘယ္ႏွယ္ ေက်ာင္းသားသစ္က ငါ့ထက္ေခ်ာေနရတယ္လို႔.......
အာညီး.......မဟုတ္ဘူး.....
ေက်ာင္းသားသစ္က ေခ်ာတာ.......
ေဟာဒီက kim seokjin ေလးက လွတာ.........ဟုတ္တယ္ Kim seokjin ေလး အလွဆံုးပဲ..........
Seokjin အေတြးလြန္ေနတုန္း ေက်ာင္းသားသစ္က သူ႔ကိုယ္သူ မိတ္ဆက္သံၾကားမွ သတိဝင္လာသည္.......
" Hi ငါက Kim Taehyung........ ခင္လို႔ရပါတယ္ သူငယ္ခ်င္းေတာ့မျဖစ္ခ်င္ဘူး "
Kim Seokjin ေရာ banana milk ခိုးေသာက္ေနတဲ့ Jungkookie ေရာ နိုးေနတဲ့suga ကပါ တစ္ေယာက္ မ်က္ႏွာတစ္ေယာက္ လွည့္ၾကည့္မိလိုက္သည္ .....
namjoon ကေတာ့ ေနသားက်ေနဟန္ မ်က္လံုးေလးပဲ အေပၚလွန္လိုက္သည္........
အဓိပၸာယ္က ငါစိတ္ေလတယ္ေပါ့...........
Taehyung မိတ္ဆတ္ၿပီးၿပီးခ်င္း ႏွစ္ေနရာစာ လြတ္ေနတဲ့ ေနာက္ဆံုးက ခံုကို သြားလိုက္သည္.........