ဒီေန႕ဒီေန႕ အတန္းထဲကို ေျမာက္ႂကြ ေျမာက္ႂကြဝင္လာၿပီး ေလးေထာင့္ဆန္ဆန္ၿပဳံးကာ တစ္တန္းလုံးကို အၾကည့္တစ္ခ်က္ေဝ့ေပးလိုက္တဲ့ Taehyung Kim ေၾကာင့္ Jin တို႔အဖြဲ႕အံ့ၾသသြားသည္..........
Kim Taehyung ဆိုတာ အတန္းထဲဝင္လာတာနဲ႕ ေမွာက္အိပ္ခ်င္အိပ္ မဟုတ္ရင္ နားၾကပ္ေလးနဲ႕ သီခ်င္းထိုင္နားေထာင္ေနတတ္တာေၾကာင့္ပင္...............
အတန္းထဲက မိန္းကေလးေတြေရာ ေကာင္ေလးတစ္ခ်ိဳ႕ပါ ခပ္လႈပ္လႈပ္ျဖစ္သြားၾကသည္........
ငါတို႔ ဘာေတြ႕လိုက္ရတာလဲ...........
Taehyung Kim ၿပဳံးေပ်ာ္ေနတာပဲ............
Jin နဲ႕ jungkookie ကေတာ့ သိခ်င္လြန္းစြာ Namjoon ကို ေမးေနၾကေပမယ့္ Hobi ကေတာ့ ေကာင္မေလးတစ္ခ်ိဳ႕ေအာ္သံေၾကာင့္ လန့္သြားကာ စိတ္ၿငိမ္ေအာင္ထားေနသည္..........
Yoongi ကေတာ့ အိပ္ၿမဲအိပ္ဆဲပင္...............
Namjoon သူ႕ကိုတစ္ဖက္တစ္ခ်က္ဆီ ကိုင္ကာ သိခ်င္ေနဟန္ မ်က္ဝန္းေတြနဲ႕ ေမးေနတဲ့ Jin နဲ႕ Jungkookie ေၾကာင့္ သက္ျပင္းခ်ရင္း ခပ္တိုးတိုးေျပာသည္............
" ဒီေန႕ Jimin ေက်ာင္းေျပာင္းလာမွာေလကြာ "
Jin က ဆက္ၿပီးသိခ်င္ဟန္နဲ႕
" Jimin က ဘယ္သူလဲ "
" Jimin Park Jimin
Tae ရဲ႕ winter Bear ေလးေလ "Jungkookie က နားလည္သလိုဟန္ေပမယ့္ မနားမလည္ေသာေၾကာင့္ ထပ္ေမးရသည္..........
" Jimin က Taehyung ssi နဲ႕ ဘာေတာ္လို႔လဲ အဲေလာက္သဲသဲလႈပ္ေနတာ ညီေလးလား သူငယ္ခ်င္းလား"
" ႐ူးေနလား ဘယ္လိုလူက သူငယ္ခ်င္းကို အဲေလာက္သဲသဲလႈပ္မွာလဲ......ညီေတြဆိုပိုဆိုး အားေနရန္ျဖစ္ေနၾကတာပဲေလ.........
သူတို႔ႏွစ္ေယာက္က ေျပာရရင္ အလိုက္ဖက္ဆုံး soulmate ကြာ.........ဘယ္ relationship ေတြနဲ႕မွမတူေအာင္.......
ဟိုေန႕က Kang Miri ကို ထိုင္ခုံေပၚထိုင္ဖို႔ျငင္းလိုက္တာက သူ႕ေဘးမွာ Jimin ကလြဲ ဘယ္သူမွ မရွိေစရဘူး ဆိုၿပီး ေျပာထားတာကြာ.........
ငါ မင္းတို႔နဲ႕ မိတ္ဆတ္ေပးတာေတာင္ Hyung ေတြဘာေတြ
Jungkookie မင္းကိုေတာင္ ညီေလးလိုမ်ိဳး ေျပာတာ လက္ေတြ႕ေနာ္ အဲဒါ
Taehyungie မွာ Jimin ဆိုတဲ့ သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္ပဲ ရွိရမယ္ လို႔ေပါ့ကြာ "