Sefalet ve acı içinde havalandırmada ilerliyordum ve bu arada konserveyi afiyetle yiyordum . Her havalandırma penceresinden odalara baktım ama cesetlerden ve kandan başka bir şey yoktu . Ve bir anda ses duydum ve aşağıya doğru baktım iki hasta kendi aralarında konuşuyorlardı .
- Nasıl yardım çağırabiliriz ?
- Ana kabine ulaşırsak yardım çağırabiliriz .
Bu benim için bir fırsat idi . Hemen değerlendirmeliydim . Hemen ana kabini bulup yardım çağırmam gerek . Hızlı bir şekilde ilerledim ve aşağı indim . Kapıyı yavaşca araladım ve arkamdan bir ses geldi ;
- Aşkım ben geldim !!!
Ne olduğunu anlamadım ve bir anda yüzüme sprey sıktı . Yoksa bu GAY bir canavar mıydı ?Uyandığımda çıplaktım ve ellerim , bacaklarım bağlı idi . Tam da cinsel organımın hizasında bir testere vardı . Ve o GAY yine ortaya çıktı . Kaslı kollarıma dokunup , öpüp bana ;
- " İpeksi tenine hayranım " dedi .
İyice buradan iğrenmiştim . Şimdi yavaşca " Gözlerini kapat biraz acıyacak aşkım dedi . "
Ben yine korkuyordum . Ve testereyi çalıştırdı . Yavaşca testereyi yaklaştırdı . Tam kesecek derken , maskeli adam ortaya çıktı ve GAY'e vurdu GAY pislikte onun peşinden beni bırakıp koşmaya başladı . Fırsat bu fırsat bende hemen son gücümle iplere asıldım ve kopardım . Hemen yerde ki pis kanlı kıyafetimi giyip depar atmaya başladım . Malesef fark ettim ki o pislik peşimdeydi . Ben koşuyordum o kovalıyordu . Cesetlerin üzerlerinde zıplıya zıplıya izimi kaybettirmeye çalışıyordum ama başarısız oluyordum ...
Ve çıkışı olmayan bir koridora girdim ve yolun sonundaydım burdan çıkış yoktu .
Tek çarem vardı o da pencereden atlamak ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Outlast
RandomArkadaşlar Bu Kitabımda Bir Lite Yayındı . Eğer beğenirseniz devamı gelecektir . Yorum yapmanız yeterli :)