2.

523 50 1
                                    

HARRY

Nem hittem volna, hogy lesz rá esély, hogy újra lássam Louis-t. Még aznap, mikor először összefutottunk megkerestem az instáját és le screenshot-oltam, nem követhettem be, hogy ne okozzak neki kellemetlenséget azzal, hogy a szemfüles fanok nyomozni kezdik, hogy ki ő. Igazából én is csak annyit tudtam róla, hogy sosem felejtem el a gyönyörű kék szemeit, a tetoválásait és úgy alapból őt. Hiába próbálta bizonygatni, hogy nem ő az, egy életre a fejembe véstem az arcát.

Niall volt az egyetlen, akinek meséltem a fiúról. Csinált egy kamu instát egy lány nevében, amivel be is követte arra az esetre, ha véletlen priváttá tenné az oldalát. Mikor beszéltem pár szót a húgával - egyből tudtam, hogy tesók, mert nagyon hasonlítottak és a lány rögtön azzal kezdte, hogy ő Lottie Tomlinson - megkérdeztem tőle, hogy Doncaster-ben élnek e, a válasza igen volt, ami egy kis örömet okozott, mert ez azt jelentette, hogy bármikor Louis-ba futhatok véletlen az utcán.

Nem teljesen tudtam, hogy mi az, ami ennyire érdekel a fiúban. Érdekelt a személyisége, ami a húgáénak a tükörképe volt. A lány kicsit túlságosan kedves volt, Louis meg elképesztően szarkasztikus és velem kifejezetten bunkó. Tetszett, hogy nem úgy bánik velem, mint mások, nem ugrált körbe és istenített.

- Szerinted holnap is bele futunk Louis-ba? - kérdeztem Niall-t.

- Haha, most nagyon örülsz, mert itt lakik a srác, akit nem is ismersz, de bejön, mi? - vigyorgott.

- Nem jön be, mint mondtad nem is ismerem!

- Nem akarlak elszomorítani, de egy csomó ember van, akit érdekelsz és ő pont nem tartozik közéjük. Mármint értem, hogy neked pont ez benne a kihívás, de a helyedben hagynám. Lehet hetero!

- Mondom, hogy nem jön be!

- Hogy mit mondasz? Nagyon bejön Louis? Tudom, épp lebeszéllek róla!

- Állj már le - dobtam neki egy párnát.

- Ne szóljak Simon-nak? Nem terveztem, mert megöl téged.

- Niall fog be!

- A hónap végéig élvezheted, hogy a közeledben van, aztán kénytelen leszel elfelejteni. Van pár meleg híresség, miért nem közülük válogatsz?

- Niall. Komolyan kinyírlak.

- Hogy nagyon szeretsz? Tudom Harry, tudom.

- Akkora hülye vagy.

- Hogy mit akarsz? Smárolni Louis-val? Megmutatom, hogy kell - vette a kezébe a párnáját és úgy tett, mintha csókolózna vele. Lefotóztam és kitettem insta sztoriba azzal a szöveggel, hogy „Szingli, jól néz ki és ügyesen csókolózik a párnájával!".

Másnap a reggelt a városban indítottuk. Többször is oda jöttek hozzánk rajongó lányok. Reménykedtem, hogy legalább Lottie-ba bele futok, hogy megüzenjem Louis-nak, hogy üdvözlöm, de egy idő után kezdtem feladni.

- Az nem Louis? - kérdezte Niall egy fiúra mutatva, mikor elsétáltunk a foci pálya mellett.

- De igen, ő az, és ahogy látom focizni készül.

- Biztos nem nézem végig az edzését miattad! A szálláson találkozunk!

- Niall!

- Szedd fel Louis-t! - vigyorgott rám, majd elsietett.

- Kapd be. . - motyogtam, majd a kerítésen keresztül figyelni kezdtem az edzést.

- Szia - sétált oda mellém egy lány.

Another World - Larry Stylinson ff. [✓]Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ