7.

451 48 0
                                    

LOUIS

Erőteljes kopogásra ébredtem, ami egyértelműen nem jelentett jót. Ijedségemben ugyan olyan lendülettel zuhantam ki az ágyból, mint pár nappal azelőtt, mikor Harry hívása keltett. A fiú felriadt az esésemre és találkozott a tekintetünk. Minden bizonnyal ugyan azt gondoltuk:

Elaludtunk.

Úgy terveztük, hogy ötkor felkelünk, így bőven lesz idő elhagynom a terepet észrevétel nélkül hatig, de az ébresztő beállítása elmaradt.

A kopogás folytatódott.

– K-ki az? – szólalt meg nagy nehezen Harry.

– Niall.

Mindketten megkönnyebbülten sóhajtottunk.

– Gyere!

Harry telefonja csipogott egyet. A fiú elkerekedett szemmel nézte meg az üzenetet.

– Simon is vele van – suttogta.

– A rohadt. . Megyek a fürdőbe – mondtam halkan. Gyorsan a kezembe vettem a tegnap levetett ruháim és elsiettem. Az ajtónak dőltem és elővettem a telefonom.

Öt perc múlva hat. .

15 percig álltam tehetetlenül, majd valaki kopogott.

– Harry vagyok – mondta a fiú suttogva, majd benyitott. Mélyen a szemébe néztem, mire óvatosan megpuszilta a számat. – Niall öt perc múlva bejön és segít. Simon már nincs a szobában, de még visszajöhet.

– Rendben.

Harry kicsit habozott, majd szorosan magához ölelt.

– Szeretlek. . – mondta suttogva.

– Én is téged, majd. . Ha bírsz, majd írj. .

– Ezt kérned sem kell – simogatta végig a karom. – Most sietnem kell. Szia. .

– Szia. .

Niall tényleg pontosan öt perc múlva bejött értem.

– Harry mondta, hogy merre jöttetek ide, szóval a legjobb, ha arra is mész haza. Most pedig kijuttatlak az épületből.

Ahogy elindultam megláttam a rengeteg fotós között Harry-t, ahogy egy lány derekát átkarolva sétált fel-le a parkolóban. Nagyot sóhajtottam, majd gyorsabbra vettem a tempót és haza siettem.

– Szóval? Kit titkolsz a családod előtt? – kérdezte Liam, mikor leültünk a parkban. Mivel Harry nem válaszolt, elmentem vele sétálni, hogy legalább egy valakivel őszinte legyek a környezetemből.

– Ez. . Kicsit bonyolult. . Mindig is te voltál a legjobb barátom, már kiskorunkban is és. . Szeretnék veled őszinte lenni. . Tehát. . Zayn-nel sokat viccelődtetek azon, hogy lehet meleg vagyok, mert sosem láttatok lánnyal és. . Igazatok volt. . Erre persze nem most jöttem rá. . 15 éves korom óta tudom, de akkor lett Zayn csapattag és anyáéknak sem mondtam el szóval. . Titok maradt. . De nem azért nem mondtam el, mert nem bízok bennetek, csak. .

– Hej! Semmi gond. Köszönöm, hogy elmondtad. Igazából a sok viccelődés miatt nem leptél meg – mosolyodott el.

– Oké. . Ez volt a lazább rész. . Harry Styles-szal kavarok titokban.

– L-Lottie kedvenc énekesével? – kerekedtek el a szemei.

– Igen. . De. . Ez titok. . Azt kell hazudnia a világnak, hogy hetero és most épp a kamu barátnőjével fotózgatják, de az este vele aludtam.

Another World - Larry Stylinson ff. [✓]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang